קורצקי: "עם יד על הכותל, לא דיברתי מילה עם השופטים"

מנחם קורצקי, עדי נימני
מנחם קורצקי, עדי נימני | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל רעננה, שהורחק בהפסקה ב-2:2 נגד הפועל ת"א, מסר את גרסתו: "דיברתי עם עוזר המאמן. אנחנו נענשים לא בצדק, השיפוט לא לטובתנו". על היכולת: "גאה ששיחקנו עם שישה שחקני בית". ג'נח מונה למאמן הנוער

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה חילצה אתמול (ראשון) תיקו כמעט מסורתי נגד הפועל תל אביב, והפעם 2:2 ששמר על מאזן נקי מהפסדים להפועל תל אביב מאז ינואר 2016. רעננה היתה קרובה לבצע מהפך לקראת הסיום, אך תנסה להשיג את הניצחון השני העונה רק בעוד שבועיים נגד הפועל חיפה.

במהלך ההפסקה הורחק המאמן מנחם קורצקי על כך שמחה והעיר הערות לכיוון שופטי המשחק, ועל הקווים עמד במחצית השנייה, הטובה יותר מצד רעננה, עוזר המאמן גל כהן.

גורם במועדון סיפר: "השינויים המהירים בהרכב בפתיחת המחצית השנייה הביאו לאיזון בהגנה ולמשחק יותר התקפי, שהעמיד במבוכה את הפועל תל אביב. יכולנו לעשות מהפך בתוצאה, יש דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה".

כארם ארשיד.
כארם ארשיד. "השינויים הביאו למשחק יותר התקפי (אודי ציטיאט)

קורצקי עצמו הוסיף: " שחקנו עם שישה שחקני בית, ואני גאה על כך. נמשיך לשלב שחקנים שבאים מהמועדון".

ההרחקה לאחר המחצית הראשונה: "לא דיברתי מילה עם השופטים, ואני מוכן לשים יד על הכותל. דיברתי עם עוזר המאמן ועם אנשי הקבוצה בהנהלה. אנחנו עובדים קשה ונענשים שלא בצדק. הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תגיד שאני צודק. לא היה פנדל לטובת הפועל תל אביב, וכשיש ספק אנשי ה-VAR במהלך שלא חד משמעית צריכים ללכת עם החלטת השופט. השיפוט הוא לא לטובתנו ואנחנו לא מנצחים משחק כזה בו ביטלנו את הפועל תל אביב".

למשחק הבא נגד הפועל חיפה יחזור הבלם דויד מתאוס, שסיים עונש הרחקה, וצפויים שינוים בהרכב הפותח ובמערך כדי לשחק התקפי יותר ולא רק על התקפות מעבר מתפרצות. המחליפים כארם ארשיד שכבש את שער השוויון ויואב תומר זכו למחמאות על שהביאו ליצירת משחק התקפי ולשליטה במגרש כמעט לאורך כל המחצית השניה.

בתוך כך, יוסי ג'נח מונה היום למאמן קבוצת הנוער של הפועל רעננה במקומו של זוהר קמינסקי, שסיים בשבוע שעבר את תפקידו.

יוסי ג'נח (הפועל רעננה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי