בק"ש מרוצים: "דגו ראוי לניצחון הזה יותר מכל אחד אחר"

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

בקבוצה החמיאו למאמן אחרי ניצחון הבכורה נגד אשדוד: "היה ממוקד במשחק, הוא עובד קשה". חשש כי גל שיש סובל משבר בצלעות, ריאן: "יש לנו קללה על המגנים השמאליים". על המשחק: "הפעם היה לנו מזל"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה שחררה אתמול (שני) אנחת רווחה גדולה לאחר הניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד, שהיה הראשון של הקבוצה העונה. במועדון שיבחו את המאמן מסאי דגו, שעמד בפני לחצים אדירים בימים האחרונים שבהם כבר הועלו שמות של מחליפיו האפשריים למקרה שיפסיד במשחק. "מסאי דגו ראוי לניצחון הזה יותר מכל אחד אחר. הוא התנתק לחלוטין במהלך השבוע והיה ממוקד במשחק. הוא עובד כל כך קשה, שהוא ראוי לשמוח", אמרו בקריית שמונה.

גם בקרב השחקנים ישנה שביעות רצון על כך שהצליחו לשמח מעט את האוהדים. הקשר איסמעיל ריאן, שחזר להרכב והיה בין המצטיינים, אמר: "אני חושב שהפעם היה לנו גם קצת מזל, שהיה חסר במשחקים האחרונים. אנחנו עובדים קשה בשבועות האחרונים".

מה שהעיב על הניצחון הייתה העובדה שקריית שמונה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים, לאחר ששני המגנים השמאליים שלה, אמיר בן שמעון וגל שיש, הורחקו פעם נוספת. שיש אף נפצע במהלך המשחק וישנו חשש כי הוא סובל משבר בצלעות. משמעות ההרחקות היא שקריית שמונה תגיע למשחק הבא נגד הפועל באר שבע ללא מגן שמאלי טבעי.

איסמעיל ריאן. הפעם היה לק
איסמעיל ריאן. הפעם היה לק"ש מזל (מאור אלקסלסי)

ריאן התייחס לכך: "יש לנו איזושהי קללה על המגן השמאלי". הקשר התייחס גם לדיבורים סביב עתידו של דגו ואמר: "פחות התעסקנו בזה, כי כולנו באותה סירה וכולנו אשמים במצב, אבל הפעם ידענו גם לנצח את המשחק". על העונה האישית שלו: "אני חושב שעצם ההתבגרות שלי והניסיון שלי מביאה אותי להיות יותר מנהיג ואני מקווה שנדע לשמור על המשכיות". אגב, ריאן הבטיח לשחקנים כי במקרה שינצחו את המשחק הוא יבקש חופשה מיוחדת בסוף השבוע, ואכן כך יקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי