ז'אורז'יניו: "בית"ר לא יכולה לפטר אותי". שוקל פניה לפיפ"א

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | אודי ציטיאט

כצפוי, הקשר שקיבל הודעת פיטורים החליט לפנות לבוררות, אך גם שוקל לקחת את העניין המשפטי צעד קדימה. במועדון אמרו: "ההסכם הופר באמצעות צד אחד". וגם: על תהליך ההצערה שיצר רוני לוי בחוליית ההגנה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
"בית"ר ירושלים לא יכולה לפטר אותי כי יש לי חוזה. בניגוד למה שהם טוענים, עשיתי הכל כדי למצוא קבוצה אחרת. הקבוצה היחידה שרצתה אותי זימנה אותי למבחנים, אבל לא יכולתי להתאמן באותה תקופה והם יודעים את זה". כך אמר הקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים, ז'אורז'יניו, לחבריו – זאת בעקבות הודעת הפיטורים שמסר לו אלי אוחנה בשם המועדון.


בבית"ר, כזכור, זימנו את השחקן אתמול לבית וגן ושם מסרו לו את ההודעה, לפיה עליו להחזיר גם את מפתחת הדירה והרכב. ז'אורז'יניו מתכוון לפעול בדרכים משפטיות ושוקל אפילו לפניה למוסדות המשפטיים של פיפ"א כדי שיכריעו בנושא הזה. חוזהו העונה עומד על כ-1.5 מיליון שקל ברוטו. השחקן שוקל אפשרות שלא להחזיר גם את מפתחות הדירה שברשותו.


"עשינו את המיטב כדי לתת לשחקן את התנאים הטובים ביותר לעזיבה. הייתה לו את הקרקע המתאימה לכך – הוא קיבל סיוע מלא בשיקום שלו, הוצע לו פיצוי כספי. ההתנהלות שלו הייתה מוזרה. כל בית משפט יכריע שההסכם הזה אינו תקף והופר באמצעות צד אחד", אמרו הלילה במועדון.


View this post on Instagram

חדש פה באינסטגרם, הבנתי שאמורים לעלות סלפי ואז לכתוב משהו חכם ועמוק? ככה זה עובד? ‍♂️ בכל מקרה, צחוקים בצד, אף פעם אין בי כוונה לפגוע אבל אני יודע שלפעמים זה בטעות קורה, מי שנפגע, דע/דעי/דעו שזה באמת ללא כוונה ובכל זאת אני מבקש סליחה אמיתית. גמר חתימה טובה, חשבון נפש וצום מועיל

A post shared by Moshe Hogeg (@moshehogeg) on



בנושא אחר: מעבר לניצחון על מכבי נתניה, בבית"ר ירושלים ציינו אתמול את המהפך שיצר רוני לוי בכל הקשור לקבוצה הצעירה שהוא בונה במועדון. כך למשל, בדקה ה-61 ואילך חוליית ההגנה נשענה על חמישה שחקנים עד גיל 23: נתנאל דלויה (21) קוסטנטין (23), זהבי (23), ורדסקה (22) וגרצ'קין (23). "מנסים לבנות כאן, מעבר לטיפוח שחקנים צעירים כמו גרסיה ושחקנים נוספים ממחלקת הנוער גם קו הגנה שימשיך כמה שנים ביחד. אם זה יצליח, זה ילווה את בית"ר לשנים הבאות", אמרו במועדון. לאור ההיעדרות של איתמר ניצן, רוי ששון יהיה השוער השני מול נס ציונה. לאחר מכן, ניצן צפוי לקבל בחזרה את אפודת השוער הראשון.


במועדון מעודדים מחזרת עידן ורד, שאתמול התאמן ולראשונה שותף להנעת כדור. במועדון העריכו כי השחקן יוכל לחזור למגרשים בסוף אוקטובר, אבל לא מאיצים בורד לחזור לפני שתהליך ההחלמה יסתיים במלואו. "זה ברור שרוני לוי בונה עליו. הוא וקינדה יכולים לשחק כמעט בכל עמדה בקישור", אמרו שחקנים בקבוצה לאחר האימון אתמול.



ז'אורז'יניו ו-ורד. בעוד שהברזילאי שוחרר, הקפטן מקווה לשוב בסוף החודש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי