חביב אוחיון: "כולם מדברים על הרגליים שלי ואני רוצה לעמוד"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

בהפועל חדרה סיפרו כי השוער שנפצע קשה בצווארו ולא מצליח להזיז את רגליו בשלב זה, שומר על מצב רוח חיובי: "בעזרת השם תחזור לשחק", אמר לו אורן גולן. במועדון נאלצים לבחון אופציה לצרף שוער שני במקומו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תחזור הבוקר (חמישי) לאימונים כאשר עדיין בקבוצה נמצאת בהלם מפציעתו של השוער חביב אוחיון. השוער, שנפצע בצווארו ונותח ביום שני, חזר כבר במהלך יום הכיפורים להיכרות מלאה, אולם בשלב זה אינו מזיז את רגליו. לכן רק בשבועיים הקרובים, אם יצליח לבצע תנועה בפלג גוף התחתון, יידעו הרופאים את חומרת הפציעה.

במהלך היומיים האחרונים הגיעו נציגים רבים מהפועל חדרה לבית החולים, ביניהם המאמן אורי גוטמן והיועץ המקצועי אורן גולן וגם חברי הנהלה נוספים. במועדון כבר בוחנים אופציות של צירוף שוער שני על חשבונו של אוחיון, שתקופת החלמתו בכל מקרה תהיה ארוכה. מנגד, גולן הבטיח תמיכה מלאה לאוחיון בפגישה ביניהם ואמר: "אתה אחד מאיתנו ואתה תמיד תהיה חלק מהפועל חדרה. בעזרת השם תחזור לשחק כדורגל והדלת של הפועל חדרה תמיד פתוחה בפניך".

עוד סיפרו בחדרה כי מצב רוחו של השוער חיובי ובמהלך השיחה הוא אמר: "כולם מדברים על הרגליים שלי, אבל אני רוצה לעמוד עליהן". בינתיים בקבוצה מקווים כי הפציעות של הבלם ויסאם רבאח והקשר אליאל פרץ אינן חמורות ושהשניים יהיו כשירים למשחק הבא מול מכבי נתניה. 


חביב אוחיון. שומר על אופטימיות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי