מכבי ת"א נמצאת בקשר רציף עם משפחתו של חביב אוחיון

חביב אוחיון
חביב אוחיון | אודי ציטיאט

נציגי המועדון פוקדים את בית החולים ושומרים על קשר עם משפחת השוער שהושאל לחדרה ונפצע קשה: "זה עצוב, כואב הלב". אצילי ישוב לסגל במשחק באשדוד לאחר כחצי שנה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב, שנהנו מארבעה ימי חופשה, מאז יום ראשון, ישובו הערב לאימונים והקבוצה תפתח בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מ.ס.אשדוד, במחזור הליגה הקרוב שיערך אחרי פגרת הנבחרות. המשחק באשדוד ינעל את המחזור השביעי וייערך ביום שני בעוד שבוע וחצי וזו הסיבה שבצוות המקצועי העדיפו לתת לשחקנים חופשה ארוכה יחסית, שכללה כמובן גם את יום הכיפורים.

האימונים הקרובים יערכו ללא ששת שחקני הנבחרות, דור פרץ, יונתן כהן, דן גלזר ואיתן טיבי שנמצאים עם הנבחרת הבוגרת באוסטריה ולאחר מכן ישחקו נגד לטביה בשבוע הבא ואיילון אלמוג, שנמצא החל מהיום במחנה אימון של הנבחרת הצעירה לקראת משחקה ביום שלישי הקרוב נגד איי פארו. עם נבחרת ברבדוס נמצא ניק בלקמן.

שמונה משחקני הקבוצה, אלירן עטר, איתי שכטר, אבי ריקן, דור מיכה, אייל גולסה, עומר אצילי, מתן חוזז ואופיר דוידזאדה, ניצלו את ימי החופש והמריאו יחד למספר ימים, לאומן שבאוקראינה, וביקרו בקברו של הרבי נחמן. כל השמונה שבו ארצה עוד לפני יום כיפור ויגיעו לאימון הקבוצה הערב.


מיכה באומן. ניצלו את ימי החופשה מאיביץ' (אינסטגרם)

אחרי משחק התיקו 0:0 נגד חדרה והאכזבה מיכולתם של מספר שחקנים, צפוי המאמן ולדימיר איביץ' לערוך שינויים בהרכב, כאשר מספר שחקנים שאכזבו עשויים לרדת לספסל. עומר אצילי, שסיים את הליך השיקום וערך אימונים מלאים לפני הפגרה, אמור לחזור לסגל במשחק באשדוד, לאחר שתוכנן להצטרף לסגל כבר במשחק האחרון נגד חדרה, אולם בצוות המקצועי העדיפו לתת לו מספר ימי אימון נוספים. משחקו הרשמי האחרון של אצילי היה בחודש אפריל.

במועדון ממשיכים במעקב צמוד ובדאגה גדולה אחר מצבו של השוער חביב אוחיון, שנפצע בצורה קשה בצווארו ונותח בבית החולים אסף הרופא. אוחיון הושאל העונה להפועל חדרה, אולם כרטיסו שייך למכבי תל אביב וראשי המועדון נמצאים בקשר רציף עם משפחתו. "זה כל כך עצוב, כואב הלב", אמר אחד משחקני הקבוצה, "כולנו מתפללים לשלומו ומחזיקים אצבעות להחלמתו". שחקנים רבים במכבי ובקבוצות האחרות, העלו בימים האחרונים ברשתות החברתיות עשרות הודעות תמיכה ותפילה להחלמת של אוחיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי