חשש בהפועל חיפה שגילי ורמוט לא יהיה כשיר לרעננה

גילי ורמוט
גילי ורמוט | דני מרון

הקשר מתקשה להחלים מהפציעה ועלול להיעדר מהמשחק בשני. גם נס זמיר פצוע בגבו אך עשוי להחלים עד אז. יואב כץ ינחת בישראל וצפוי לערוך שיחות עם מספר שחקנים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל רעננה (18:00). לאחר התבוסה במחזור הקודם נגד הפועל באר שבע, מקווה קבוצתו של חיים סילבס שתשוב למסלול הניצחונות באצטדיון המושבה.

הבעלים יואב כץ ינחת היום (חמישי) בישראל וצפוי לערוך מספר שיחות עם שחקנים לקראת המשחק במטרה לעודד אותם לקראת המחזור הקרוב. בנוסף הבעלים ידבר על שחקנים שבינתיים לא עומדים בציפיות מאז פתיחת העונה ואם יכולתם לא תשתפר, חלקם עלולים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה כבר בחודש ינואר. "כל השחקנים נמצאים תחת העין הבוחנת של יואב כץ", אמרו במועדון.

מעבר לכך, הקבוצה מתאמנת כרגע בסגל חסר כאשר מחכים לחזרתו השוער יסמין בוריץ' ממשחקי נבחרת ממשחקי נבחרת בוסניה ובנוסף לכך הקבוצה סובלת ממכת פציעות. בראש הרשימה נמצא גילי ורמוט שעדיין לא חזר לאימונים במועדון חוששים כי לא יהיה כשיר נגד הפועל רעננה. . "גילי סובל ממתיחה ונאפשר לו להחלים לחלוטין מהפציעה מהחשש לא להחמיר אותה", אמרו בחיפה.


יואב כץ. ידבר עם שחקניו (דני מרון)

שחקן נוסף שלא התאמן אתמול עם הקבוצה הוא הקשר נס זמיר שפצוע בגבו, ואולם בצוות המקצועי מעריכים כי הוא ישוב לאימונים לקראת סוף השבוע והוא יוכל להיכלל בסגל לקראת המשחק. גם הבלם גיא משפתי צפוי להיות בסגל לאחר שחזר לאימונים מלאים כאשר עוד לפני כן סבל מכאבים בברכו. כמו כן, גם אלמוג בוזגלו עורך אימונים מלאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי