בלבול: "לא יכולים לצאת בהצהרות ואסור לנו להסתנוור"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

לאחר שצברה שני ניצחונות רצופים וטיפסה למקום השלישי, מכבי חיפה רוצה להמשיך את המומנטום נגד בני יהודה והמאמן הבהיר: "אי אפשר לדעת אם הפגרה באה בזמן טוב". וגם: עדכון על מצבת הפצועים והתייחסותו להרצוג

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שישה מחזורים בליגת העל, מכבי חיפה ניצבת במקום השלישי עם 13 נקודות, הישג שלא נרשם מאז עונת האליפות האחרונה שלה בעונת 2010/11. בסוף השבוע ישוב גם הכדורגל הישראלי מפגרת הנבחרות והירוקים יעלו לכר הדשא ביום שני למשחק בית נגד בני יהודה, בתקווה להמשיך במומנטום החיובי ואולי גם לכבוש את הפסגה.

לקראת המשחק נגד בני יהודה, הירוקים קיבלו זריקת עידוד לאחר שנפגשו עם ארגוני האוהדים והגיעו לסיכום על הפסקת המחאה, כך שהקהל הירוק צפוי להגיע בהמוניו למשחק נגד מחזיקת הגביע, שבועיים אחרי שכ-9,000 ירוקים מילאו את אצטדיון המושבה ב-0:3 על סקציה נס ציונה. מוקדם יותר היום גם הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של הבלם עופרי ארד, שהבטיח את עתידו בקבוצה לפחות עד 2024.

המאמן מרקו בלבול התייצב היום למסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שצברה נקודה אחת בלבד בשני משחקיה האחרונים, ואמר תחילה: יצאנו לפגרה אחרי שני ניצחונות טובים וחזרנו להתאמן ולהתכונן למשחק החשוב נגד בני יהודה. אף פעם אי אפשר לדעת אם פגרה באה בזמן או שלא, אבל שמרנו על קצב גבוה ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום וביכולת הטובה שהובילה לתוצאות הטובות".

עדכון על מצבת הפצועים: "סיינסבורי לא במאת האחוזים ונדע בימים הקרובים אם יהיה כשיר, גם רמי גרשון עובר שיקום ולא ברור מתי יחזור. כל השאר כשירים. סלליך? הוא ישתתף במשחק אימון בעוד שבועיים בערך, יטוס לבולוניה לבדיקה אחרונה ואני מקווה שיהיה מוכן בערך בנובמבר".


סלליך. צפוי לשוב בנובמבר למגרשים (באדיבות מכבי חיפה)

על המערך של אבוקסיס: "קשה לפרוץ מערכים כאלה. בחצי הראשון נגד נס ציונה התקשינו ודיברנו על זה במחצית ואני שמח שבחצי השני השחקנים יישמו את זה והשתחררו אחרי השער הראשון של רוקאביצה. אסור גם לשכוח את תמיכת הקהל נגד נס ציונה, הם תמיד תומכים בנו אבל זה היה משהו אחר מבדרך כלל. לבני יהודה, מעבר לסגנון והמערך, יש גם שחקנים איכותיים וטובים. זו קבוצה חזקה שעושה בעיות לקבוצות ואנחנו רואים את זה. אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו, לחפש שטחים, לנסות לפרוץ מהאגפים, כל מה שאפשר לעשות בכדורגל כדי להבקיע. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל ונצטרך להיות מאוד מפוקסים ונחושים כדי לעשות את העבודה לנצח".

הארכת חוזהו של עופרי ארד והיכן נמצא המו"מ מול מוחמד עוואד: "אנחנו שמחים שארד חתם, כי אנחנו כל הזמן מדברים על השתית לעתיד והוא חלק מהעתיד. לעוואד יש חוזה לעוד שנתיים ואם הוא יאריך את החוזה או שלא אנו נדע בהמשך".

חזרת ארגוני האוהדים לעודד: "הקהל זה הנכס הגדול ביותר של המועדון ואנחנו מאושרים שכל הארגונים משתפים פעולה ויתמכו בנו".


אוהדי מכבי חיפה. אחרי הטירוף נגד נס ציונה, גם הארגונים חוזרים (עדי אבישי)

הקשיים שחווה ז'אנדו פוקס: "יש לנו סגל רחב, טוב ותחרותי וכל שחקן יקבל את הצ'אנס שלו ויצטרך להוכיח את עצמו. פוקס, כמו לא מעט שחקנים שהגיעו מאוחר ולא עשו איתנו את ההכנה, עוד יקבל את ההזדמנות. הוא כמעט בכושר מלא".

המטרות להמשך: "המשחק הקבוצתי זה מה שמאפיין אותנו ודוחף אותנו קדימה. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, עלינו להמשיך לעבוד קשה, לא לצאת בהצהרות ולא להסתנוור ממחמאות כדי להמשיך ולנצח ולעשות טוב לקהל שלנו".


התרשמותו מקמפיין הנבחרת במוקדמות היורו:
"יש בנבחרת תהליך טוב וזו רק ההתחלה, רואים דברים טובים, אבל כמו כולם הייתי מאוכזב נגד אוסטריה. זה כמובן לא עניין שלי להחליט מי יהיה המאמן".

"כמעט בכושר מלא". פוקס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי