חיים לקראת הפועל ת"א: "הפיקנטריה מסביב פחות מעניינת"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפר סבא יפגוש לראשונה את הקבוצה ממנה פוטר כעבור 40 ימים בלבד בעונה שעברה: "זה המשחק הכי קשה שלנו העונה" (שבת, 17:45 בספורט4). סולומון וגטהון כשירים וגם צעירי מתוכנן לפתוח בהרכב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא מעודדת מהניצחון על בני יהודה בבלומפילד במשחק שלפני פגרת הנבחרות, הפועל כפר סבא תנסה להישאר מושלמת באצטדיון המחודש כשתפגוש מחר את הפועל תל אביב המאכזבת של ניסו אביטן (החל מ-17:45, ישיר בספורט4).

עבור המאמן אופיר חיים, שמוביל את הקבוצה לפתיחת עונה מוצלחת, יהיה זה מפגש ליגה ראשון מול הקבוצה אותה אימן למשך חודש בעונה שעברה: "אני מתרכז אך ורק בקבוצה שלי וחושב איך לנצח את המשחק. הפיקנטריה מסביב פחות מעניינת, זאת היסטוריה", אמר המאמן לקראת המשחק.

"לשחק נגד הפועל תל אביב ובטח שבבלומפילד זה משחק סופר קשה בלי קשר למצבה", הוסיף חיים, "הם באים בלחץ גדול, אבל יש שם מספיק שחקנים טובים שהוכיחו שהם יודעים לעמוד בלחץ. זה המשחק הכי קשה שלנו עד כה".


"הפועל ת"א בלחץ גדול". חיים חוזר לבלומפילד והפעם נגד האקסית (דני מרון)

מבחינה מקצועית, המגן השמאלי אביב סולומון, שסובל מכאבים בגב, צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב, וכמוהו גם טריקו גטהון שהיה חולה במהלך השבוע. למעשה, חיים צפוי לבצע שינוי אחד בלבד מההרכב שניצח את הזהובים כאשר לירוי צעירי, שנכנס כמחליף והיה טוב, צפוי להחליף את דן עזריה, שלא התאושש מפגיעתו בברך במשחק הקודם ונמצא בספק למפגש.

"המטרות שלנו כקבוצה הן להיות הכי טובים שאנחנו יכולים, אבל נותרו עדיין הרבה משחקים ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהתרכז במשחקים הקרובים", אמר לקראת המשחק הקשר בובקר טראורה, מהשחקנים הבולטים והמפתיעים מפתיחת העונה, "המטרה שלי היא לעשות טוב לכפר סבא ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה. באופן אישי אני רוצה להיות דומיננטי".


הרכב משוער:
איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, לירוי צעירי (דן עזריה), עומר פדידה, בובקר טראורה, אדריאן רוצ'ט, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי