הפועל ת"א לאינברום: עבירת משמעת נוספת תוביל לפרידה

אור אינברום חוגג
אור אינברום חוגג | עדי אבישי

הקשר קיבל אזהרה ברורה מהמועדון, שרואה בהתנהלותו דוגמה שלילית לשאר השחקנים. בוזגלו ישוב להרכב נגד כפר סבא, גם דמארי עשוי לפתוח לאחר שקמארה התלונן על עייפות ולא התייצב לאימון המסכם. דגני ייעדר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מאמינים שאפשר להשיג ניצחון בכורה העונה, במשחק שבו יארחו את הפועל כפר סבא מחר (שבת, שידור ישיר בספורט4 החל מ-17:45). שחקנים בקבוצה מבהירים כי חשוב שהניצחון הראשון יהיה בבלומפילד ויוציא את הקבוצה לדרך חדשה, בכיוון עליו הצהירו: פלייאוף עליון. השחקנים אף קיימו לאחרונה שיחות קבוצתיות ללא הצוות המקצועי, בהן הבטיחו לתת יותר מ-100% על כר הדשא.

אביטן עוד מחפש את ניצחון הבכורה אחרי 11 משחקים בגביע הטוטו ובליגה ללא ניצחון, אבל יצטרך להסתדר בסגל חסר. מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא אור אינברום, לאחר שנתפס כזכור בבילוי עד 4:00 לפנות בוקר ביום שלישי האחרון כפי שפורסם לראשונה בספורט1. השחקן, שספג קנס של 8,000 ש"ח, התנצל וביקש הזדמנות נוספת מההנהלה והצוות המקצועי, אבל לאינברום ולנציגיו הובהר כי כל עבירת משמעת נוספת תוביל לפרידה ממנו. במועדון טוענים כי התנהגות שכזו אינה מהווה דוגמה ראויה לשאר השחקנים ואינה מתקבלת במועדון שמחנך את שחקניו להתנהלות ספורטיבית.

בנוסף לאינברום, גם החלוץ דמבה קמארה ייעדר מהמפגש וזאת לאחר שהוא התלונן על עייפות ולא הגיע הבוקר לאימון המסכם. קמארה, שחקן נבחרת גינאה, שוחח אתמול בערב עם אנשי המועדון והבטיח להתייצב במתחם האימונים, אך עקב היעדרותו יוזמן לבירור בשבוע הבא. בתמונת ההרכב נמצא בשל כך עומר דמארי, שמראה לאחרונה שיפור גדול בכושרו וגם כך כוונת הצוות המקצועי הייתה לשלב אותו בהדרגה בהרכב.

עבירת משמעת נוספת תוביל לפרידה. אור אינברום (דני מרון)
עבירת משמעת נוספת תוביל לפרידה. אור אינברום (דני מרון)

שחקני הנבחרות יואב ג'ראפי, רז שלמה, דני גרופר וסטפן ספירובסקי חזרו לאימונים, בעוד אוראל דגני, שעדיין לא התאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי, ייעדר נגד העולה החדשה וצפוי לחזור נגד הפועל חיפה. הקפטן מאור בוזגלו אמור לשוב להרכב הראשון, אחרי שפתח על הספסל בשני המשחקים האחרונים בשל מתיחה בשריר הירך האחורי וכאבים ברגלו, שנגרמו כתוצאה מעומס אימונים. שחקן נוסף שייעדר הוא שוער המשנה אריק ינקו שסובל מפגיעה בשריר הירך האחורי ואת מקומו על הספסל יתפוס עדי טבצ'ניק. באימונים האחרונים, הפועל תל אביב שמה דגש על שיטת המשחק של מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים, שצפוי להציב הגנה מעובה ולבסס את המשחק על התקפות מתפרצות דרך האגפים.

למשחק בבלומפילד יגיעו עשרות שחקני עבר של המועדון, שקיבלו בימים האחרונים מנויים למשחק הבית באצטדיון. בין הנוכחים יהיו שמות נוסטלגיים כמו אריה בז'רנו, דוד פרימו, שייע פייגנבוים ועוד. מנוי כבוד הוענק גם למאמן העבר של האדומים, דרור קשטן.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, עידן כהן, רז שלמה, איאד אבו עביד, מרווין פירסמן, סטפן ספירובסקי, עמנואל בואטנג, עומרי אלטמן, מאור בוזגלו, פרנסיס קיירמה, עומר דמארי (שחר הירש).


מאור בוזגלו יחזור להרכב הראשון (עדי אבישי)
מאור בוזגלו. יחזור להרכב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי