בהפועל חיפה מקווים: "כץ מומחה בתחום המנטלי, יכול לעזור לנו"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

הבעלים שוחח עם השחקנים ומקווה לראות תוצאות כבר ביום שני נגד רעננה. ורמוט ייעדר, זמיר וגולאן בספק. בן בסט עשוי לשוב להרכב כאשר לאלה יחזור לספסל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בעלי הפועל חיפה יואב כץ נחת ביום חמישי בישראל וכבר אתמול הגיע לאימון וערך אסיפה לשחקנים כשבמהלכה דיבר על היכולת המנטלית הירודה של הקבוצה, בעיקר במשחק נגד הפועל באר שבע. כפי שעשה לא אחת, גם אתמול ביקש לשמוע מה השחקנים חושבים ואיך לדעתם הם ישנו את המומנטום.

גם בצוות המקצועי נכחו בשיחה והם מקווים כי השיחה של כץ תוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "כץ מומחה בתחום המנטלי ובדינמיקה קבוצתית וטוב שהוא חזר עכשיו לישראל ונראה תוצאות מול רעננה", אמר גורם במועדון.

מעבר לכך, הקבוצה תגיע למשחק בסגל חסר, כאשר הקשר גילי ורמוט לא חזר לאימונים ולא יהיה כשיר למשחק. מעבר לכך גם הבלם ניקולה גולאן סובל מפציעה ברגלו וגם הקשר נס זמיר מתקשה לשוב לאימונים, זכר לפציעה בגבו וההחלטה לגבי הצבת של השניים האחרונים בסגל תתקבל מחר (שבת) בסמוך לאימון המסכם.


ניקולה גולאן. בספק למשחק נגד הפועל רעננה (מאור אלקסלסי)

אם זמיר לא יהיה כשיר, עדן בן בסט עשוי לשוב להרכב מאז הפרשה בה הטיח דברים קשים במחצית המשחק מול הפועל חדרה לאחר שהוחלף על ידי סילבס. גם מהראן לאלה צפוי לחזור לספסל כאשר אמרי וולשמן יפתח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי