בכר כעס על היכולת, אך התמוגג: "לא כל יום מגיע לפה שחקן ברמה כזו"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן באר שבע לא היה מרוצה מהניצחון על ק"ש: "השער שלהם הלחיץ אותנו והוציא אותנו מהמשחק". על ז'וסואה שבישל בבכורה: "רואים את האיכות שלו באימונים". על מכבי תל אביב: "נרצה לנצח, אבל זה רק עוד משחק"

(גודל טקסט)

זה לא היה פשוט, אך הפועל באר שבע המשיכה הערב (שבת) את התנופה שלה עם 1:2 דרמטי על קריית שמונה ורשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. במחזור הבא תתארח החבורה של ברק בכר בבלומפילד אצל מכבי תל אביב, שתוכל לעבור את הקבוצה מבירת הנגב רק אם תנצח ביום שני את מ.ס אשדוד בהפרש של ארבעה שערים.

שער ניצחון של נייג'ל האסלביינק (86) חיפה על יכולת פושרת של האדומים. ז'וסואה ערך בכורה בהרכב של בכר וסיפק בישול מרהיב לשהר (42), שרידן (66) איזן באופן זמני עבור החבורה של מסאי דגו שהציגה כדורגל חיובי וירדה מכר הדשא רק עם המחמאות.

ברק בכר לא היה מרוצה בסיום: "זה לא היה משחק טוב שלנו. לא צריך לנצח 0:3 בכל משחק בית, אבל כן צריך לשלוט יותר ולשחק הרבה יותר טוב. השער של קריית שמונה ערער והלחיץ אותנו, יצאנו משליטה ובעקבות כך גם מהמשחק. אני מקווה שזה לא יקרה לנו להבא, אנחנו נצטרך לדעת לתפקד גם כשקבוצה באה ומשווה נגדנו. למרות כל זאת, ניצחנו במשחק לא טוב שלנו וזה משהו שצריך לדעת לעשות".


מודאג מהיכולת, אך מאושר מהניצחון. ברק בכר (דני מרון)

אלמנט המזל: "זה היה משחק הרבה פחות טוב, בכל האספקטים. קריית שמונה באה ושיחקה כדורגל החל מהדקה הראשונה, צריך לפרגן למאמן שלה ולכל הקבוצה. אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו עושים את הדברים יותר טוב ויותר נכון. לא חשבנו יותר מידי איפה אנחנו צריכים להיות ובאיזה מקום בטבלה, אלא איך אנחנו מייצרים קבוצה טובה. התחברנו לא רע בכלל, אבל נצטרך להוכיח שאנחנו במגמת שיפור והתקדמות".

משחק העונה נגד מכבי ת"א במחזור הבא בבלומפילד: "זה משחק חשוב, כמו כל משחק ליגה. יש עוד הרבה משחקים אחרי המשחק הזה והם יקבעו איפה אנחנו נהיה בסוף. כמובן שרוצים לנצח, אבל לא צריך לעשות מהמשחק הזה יותר ממה שהוא. זה משחק חשוב מול קבוצה טובה ונרצה לנצח אותו".

על הבכורה של ז'וסואה בהרכב: "מדובר בשחקן ברמה מאוד גבוהה, עם עבר בנבחרת פורטוגל, לא כל יום מגיע שחקן כזה לפה. שחקן מאוד איכותי, רואים את זה באימונים ואני שמח שזה בא היום לידי ביטוי. הוא עדיין לא בכושר משחק מלא ואנחנו נצטרך להתחיל להחזיר אותו לאט לאט". 

ז'וסואה חוגג עם שער לאחר הבישול המרהיב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי