מוטי אוחיון: "אני במצב נפשי לא טוב, גלי התמיכה מחזקים אותי"

אורי גוטמן עם מוטי אוחיון
אורי גוטמן עם מוטי אוחיון | שלומי גבאי

אביו של השוער יצא מבית החולים ונכח בניצחון חדרה 0:1 על נתניה, בו האוהדים ערכו מחווה לחביב הפצוע. חשש מהפציעה של פרץ, אבו פאני: "אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה השיגה אתמול את אחד הניצחונות המשמעותיים שלה העונה, 0:1 על מכבי נתניה, אבל מעבר לשלוש נקודות במועדון רצו להשיג ניצחון עבור השוער חביב אוחיון שנפצע לפני שבועיים ונמצא בבית החולים 'אסף הרופא'. השוער אומנם עדיין לא יכול לצפות במשחקים אבל אביו מוטי אוחיון יצא לראשונה מבית החולים והגיע לאצטדיון וזכה למחווה בלתי רגילה מהקבוצה וגם מהאוהדים שמחאו כף בדקה ה-55 שהוא מספרו של השוער. מיד עם שריקת הסיום הגיע מאמן חדרה אורי גוטמן וחיבק במשך דקות ארוכות את אוחיון, שאף זכה לעידוד מהקהל.

אוחיון הנרגש אמר אחרי המשחק לספורט1: "אני עדיין נרגש ונפעם. אני מודה שאני במצב נפשי מאוד קשה ומה שמחזק אותי זה גלי התמיכה וכל פעם נשברים השיאים החדשים. זה היה עם הביקור של הנבחרת הצעירה, הנבחרת הבוגרת וסרטון השוערים אבל השיא הגיע במשחק הזה. אני כל כך נרגש ואסיר תודה". אגב, עוד לפני המשחק ניגשו שחקני חדרה לאוחיון והבטיחו לו את הניצחון.

גם הקשר מוחמד אבו פאני היה נרגש ואמר: "חביב הוא חבר שלנו גם בחדרה וגם בנבחרת הצעירה ואנחנו אוהבים אותו והניצחון מוקדש לו. אנחנו רוצים לראות אותו כבר איתנו". אבו פאני התייחס לשיפור בקבוצה והיכולת האישית שלו ואמר: "אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק. המטרה היא להישאר בליגה, אבל אנחנו שמחים לנצח ורוצים להמשיך ככה. היכולת האישית שלי? אני תמיד שואף הכי גבוה שאפשר".

אבו פאני.
אבו פאני. "תמיד שמחים לנצח" (אריאל שלום)

חזרה לכר הדשא, בחדרה הודו לסיום כי הקבוצה לא הרשימה בחלק ההתקפי אבל במועדון הביעו שביעות רצון כי למרות היכולת חדרה הצליחה לנצח לראשונה את נתניה מאז חזרה לליגת העל. דידייה קוגבנייה זכה למחמאות בעקבות השער שכבש. מי שלא שיחק במשחק הזה הוא הקשר אליאל, פרץ שסובל ממתיחה ברצועה הצידית והחשש כי עלול להיעדר כחודש ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי