"לא הופתענו מז'וסואה, ראינו באימונים שהוא מעל הליגה"

בן שהר, ז'וסואה
בן שהר, ז'וסואה | דני מרון

הפורטוגלי סיפק בישול מרהיב בדרך ל-1:2 על קריית שמונה ובהפועל באר שבע שיבחו: "שחקן במה גבוהה מאוד שעדיין לא הגיע ל-100 אחוז יכולת". טאהא: "ניקח מהמשחק רק את שלוש הנקודות". וגם: ציון הדרך של שהר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אמנם תגיע למשחק העונה בבלומפילד בשבוע הבא מול מכבי תל אביב כשהיא במקום הראשון בזכות ניצחון הבית הדחוק על קריית שמונה, אך הקבוצה של ברק בכר הייתה רחוקה מלהרשים ובבאר שבע יודעים את זה. "היכולת הזאת לא תפסיק מול מכבי בבלומפילד. אם נעשה מול מכבי את אותן הטעיות שעשינו בהגנה מול קריית שמונה, נענש", ציינו בקבוצה שרשמה אתמול ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

"יש גם משחקים כאלה שהכל הולך קשה. אבל הראנו אופי, המשכנו לחפש את השער ובסוף זה הגיע. בשורה התחתונה, יצאנו עם שלוש נקודות המשחק", הוסיפו בבאר שבע. גם המאמן ברק בכר לא היה שבע רצון לאחר המשחק ציין בין השאר: "לא היה משחק טוב. ב-1:1 הייתה פאניקה. לא שלטנו במשחק ושיחקנו עם כדורים ארוכים. לא לחצנו, נתנו לקריית שמונה להשתלט וכמעט להפוך את התוצאה".

הבלם לואי טאהא, שרשם את הופעתו ה-100 במדי המועדון, ציין לאחר המשחק: "קריית שמונה היא קבוצה טובה וקשה. משחק כדורגל בנוי על מומנטום. לקריית שמונה היו במשחק לא מעט דקות טובות ולנו פחות. ניקח מהמשחק הזה רק את השלוש נקודות. יש עוד הרבה דברים לשפר".


"הייתה פאניקה". שחקני ב"ש משחררים לחץ בסיום (דני מרון)

באשר לעומס שהוא נדרש לעבור בעקבות העובדה שגם שיחק 90 דקות בשני משחקי הנבחרת הוסיף טאהא: "זה היה אתגר לא פשוט להשלים 90 דקות בשלושה משחקים תוך זמן כל כך קצר. עברתי את זה בהצלחה ועכשיו יש לי זמן להתאושש ולנוח לקראת המשחק ביום שני הבא. אני מאמין שיהיה בסדר". כעת בבאר שבע יעניקו מנוחה לשחקנים ביומיים הקרובים ויפתחו ביום שלישי בהכנות לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב. 

בבאר שבע שיבחו את הקשר הפורטוגלי, ז'וסואה, שרשם אתמול הופעת בכורה מוצלחת בהרכב הפותח ומלבד ניצוצות של כדורגל איכותי, הוא גם בישל בצורה מרהיבה לבן שהר את השער הראשון של באר שבע. "מהרגע שהוא הגיע אפשר היה לראות באימונים שמדובר בשחקן ברמה מאוד גבוהה. מי שראה אתמול את המשחק הופתע מהבישול, אבל אנחנו באימונים כבר הבנו מזמן שיש פה שחקן ברמה אחת מעל הזרים בליגה והוא עדיין לא ב-100 אחוז יכולת", אמרו בקבוצה. ז'וסואה למעשה עלה בהרכב מול קריית שמונה במקומו של נאור סבג הפצוע ובקבוצה מעריכים כי סבג שסבל מכאבים בשריר הרגל, יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב.


ז'וסואה. הבישול האדיר לשהר לא הפתיע את השחקנים (דני מרון)

בקבוצה שיבחו גם צמד המחליפים, ניב זריהן וחנן ממן שנכנסו למשחק במחצית השנייה במצב של 1:1, הכניסו רוח חדשה בחלק הקדמי והיו מעורבים בשער הניצחון, "יש לנו סגל עמוק עם שחקנים איכותיים ולשמחתנו זה בא לידי ביטוי אתמול במחצית השנייה", אמרו בקבוצה.

בבאר שבע מרוצים מכך שצמד החלוצים, נייג'ל האסלביינק ובן שהר לא מפסיקים למצוא את הרשת. השניים העלו את המאזן האישי של כל אחד מהם לחמישה שערים, כאשר מבחינתו של שהר מדובר גם בציון דרך משמעותי. שהר כבר אתמול את שער הליגה ה-54 במדי הפועל באר שבע ובכך עקף את החלוץ אברהם נומה בדרך למקום ה-4 בטבלת כובשי כל הזמנים של המועדון בליגה הבכירה. השחקן הבא שנמצא מעליו ברשימה הוא הקשר רפי אליהו עם 64 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי