אכזבה בכפר סבא: "עשינו שתי טעויות של ילדים"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

תסכול בקבוצה של אופיר חיים אחרי איבוד הנקודות נגד הפועל תל אביב: "הם לא עשו כמעט כלום, סתם הפסדנו". שלח ספג ביקורות ברשתות החברתיות: "עושים נזק לילד עם תגובות כאלה". בקבוצה מתכוננים לחיפה ובית"ר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא מההפסד 1:2 להפועל ת"א באיצטדיון בלומפילד אמש (שבת). קבוצתו של אופיר חיים עלתה ליתרון מוקדם בו החזיקה עד הדקה ה-83, לפני שספגה שני שערים מאוחרים מרגליהם של שחר הירש ועומר דמארי בדרך להפסד ליגה שלישי העונה.

"עשינו פשוט שתי טעויות אינפנטיליות, אין הגדרה אחרת לדבר הזה" אמרו במועדון. "בחצי הראשון היינו הרבה יותר טובים והיו לנו הזדמנויות להבקיע את השער השני. הפועל תל אביב לא עשו כמעט כלום, סתם הפסדנו. מצד שני, יש גם הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה".

מי שזכו למחמאות היו לירוי צעירי, שכבר היה על סף עזיבה לפני סיום חלון ההעברות וכמוהו גם אדריאן רוצ'ט שממשיך להצדיק את החתמתו. גם הבלם סודיק אוטנדה רשם עוד משחק טוב.


אדריאן רוצ'ט. עונה על כל הציפיות (אודי צטיאט)

מנגד, המגן הימני, טום שלח, ששגה בשער השני זכה לביקורת לא קלה מהאוהדים, כאשר בסיום המשחק, הוא אף זכה לביקורות ולקללות מאוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות השונות. "במצב הנוכחי, עושים נזק לילד עם התגובות האלה" אמרו בקבוצה.

למרות המחמאות והכדורגל הטוב שהציגה כפ"ס, לקבוצה צפויים כעת משחקים לא פשוטים מול מכבי חיפה בשבוע הבא ומול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי לאחר מכןן. למרות לוח הזמנים המאתגר, במועדון מנסים לשמור על אופטימיות: "יש לנו משחקים מאוד קשים, אבל המשחקים מול הגדולות הם הכי כיפים" הודה בסיום אופיר חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי