הערכות בק"ש: "אם רפואה יירצה שינויים בסגל – איזי יתמוך"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

בקבוצה מהצפון רוצים לצאת לדרך חדשה ומשוכנעים: "החתמתו מוכיחה ששרצקי לא ממהר לעזוב, המאמן לא היה מגיע ללא תמיכתו". וגם: סיבה נוספת לפיטוריו העצובים של מסאי דגו

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הרעה שכללה חמישה הפסדים בשבעה מחזורים לא הותירה לעירוני קריית שמונה ברירה ומסאי דגו הפך אתמול (ראשון) למאמן הראשון שמפוטר העונה בליגת העל. הקבוצה אמנם הציגה משחק טוב במהלך ההפסד 2:1 להפועל באר שבע אך חזרה לצפון עם מחמאות בלבד. מעמדו של דגו כבר עמד זמן רב על הפרק כאשר כבר לאחר ההפסד להפועל כפר סבא גורמים שונים בקבוצה דיברו על החלפתו בקובי רפואה. דגו המשיך לקבל את הקרדיט עד אתמול.

יש לציין כי במועדון נפרדו ברגשות מעורבים מהמאמן העוזב מסאי דגו. מצד אחד במועדון ידעו לשבח את דגו על עבודה יסודית ומוסר עבודה גבוה אבל גם ציינו כי מעבר לכישלון בתוצאות בפתיחת העונה, הייתה גם סיבה נוספת לפיה המאמן עזב וזאת העובדה שחלק מהשחקנים הצעירים של המועדון, כמו יובל לוין וסמואל בראון, איבדו את מקומם בהרכב. "מדובר בשחקני בית איכותיים שלא פחות מאלה שמשחקים ולבטח שגם התוצאות לא טובות", אמר גורם במועדון.

כעת, עם מינויו של רפואה, בקבוצה מהצפון רוצים לצאת לדרך חדשה. המאמן החדש יעביר היום (שני) את אימון הבכורה שלו בקבוצה. כזכור, הבעלים איזי שרצקי הודיע לפני מספר שבועות כי הוא עוזב את הניהול השוטף של הקבוצה אך נראה שהיה לו חלק חשוב בהחתמת המאמן החדש. רפואה, כזכור, כבר אימן בק"ש והוא מוערך מאוד על ידי הבעלים. "החתמתו של רפואה מראה ששרצקי לא ממהר לעזוב. הוא אומנם כבר לא בפרונט כמו פעם, אבל רפואה לא היה חותם ללא תמיכתו", אמר גורם בקריית שמונה שהוסיף: "אם המאמן החדש ירצה וככל הנראה הוא ירצה לעשות שינויים בחודש ינואר –  איזי ייתן לו את התמיכה לכך". 

שחקני עירוני קריית שמונה. מקווים לצאת לדרך חדשה (מאור אלקסלסי)

משחק הבכורה של המאמן החדש יהיה ביום שבת הקרוב נגד הפועל רעננה בקרב תחתית חשוב בין זו שמדורגת מתחת לקו האדום לבין זו שמעליה בנקודה אחת בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי