אוהדי כפר סבא מתכננים מחאה יצירתית נגד טום שלח

עומר דמארי, טום שלח
עומר דמארי, טום שלח | אודי ציטיאט

בקבוצה גיבו את השחקן: "זה לא הוגן מה שעושים לו". אופיר חיים ניסה לעודד את שחקניו לאחר ההפסד הדרמטי להפועל תל אביב: "תרימו את הראש". למרות לוח המשחקים הקשה, במועדון מאמינים: "מסוגלים להפתיע"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
אחרי שהובילו עד הדקה ה-86 ויצאו ללא נקודות, בהפועל כפר סבא לקחו בצורה לא קלה את ההפסד להפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. אתמול (ראשון) ניסה המאמן אופיר חיים לעודד את שחקניו בשיחה קצרה שקיים איתם במהלך אימון השחרור.


"תרימו את הראש ותהיו גאים במשחק שהצגתם", אמר להם המאמן, שפגש את הקבוצה בה אימן בעונה שעברה למשך חודש, לראשונה במשחק ליגה. "לפעמים כדורגל הוא ענף אכזרי, אבל גם אנחנו ננצח בהמשך בדקה ה-90".


אם לא די בהפסד, לכפר סבא מצפים שני משחקים קשים מול מכבי חיפה ביום שבת (20:25, ישיר בספורט4) ולאחר מכן נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, אך בקבוצה לא מרימים ידיים מראש: "זה המשחקים הכי כיפיים. כולם חושבים שלא ניקח אפילו נקודה, אבל אנחנו מסוגלים להפתיע", שידרו ביטחון בקבוצה.


בנושא אחר, לאחר הגידופים כנגד המגן הימני טום שלח ברשתות החברתיות בתום המשחק, ארגון האוהדים 'the green vein' מתכנן להמשיך במחאה בדרך יצירתית: הבאת צעצועים ומתנות להקבלה, כך לטענתם, למתנות שקיבל המגן בקבוצה לנוכח ייחוסו המשפחתי. "זה פשוט לא הוגן מה שעושים לו", אמרו בקבוצה. 




שלח משמאל. אוהדי כפר סבא נגדו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי