רפואה: "אני תמיד מכוון גבוה ורוצה להגיע לשישייה הראשונה"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מאמן ק"ש ערך אסיפה ראשונה והבהיר לשחקנים: "מי שלא יהיה מחויב - לא יהיה כאן". עוד הדגיש בפניהם כי כולם יקבלו הזדמנות שווה להוכיח את עצמם. שחקן בקבוצה: "ברור לנו שמעתה גם אנחנו במבחן"

(גודל טקסט)

חודש ימים נערכו השיחות בין קובי רפואה לעירוני קריית שמונה, אך רק השבוע החליטו במועדון, בראשם המנכ"ל יוסי אדרי, לבצע זעזוע, ומסאי דגו הפך למאמן הראשון שמאבד את משרתו העונה בליגת העל. כעת, פיטוריו הם היסטוריה ועידן קובי רפואה במועדון יצא לדרך. המאמן יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים במשחק הקרוב נגד הפועל רעננה. 

רפואה כבר ערך אסיפה עם שחקניו והבהיר להם: "מי שלא יהיה מחויב – לא יהיה כאן. אני תמיד מכוון גבוה וזה אומר מקום בשישייה הראשונה". מעבר לכך, הוא הבהיר להם כי כל השחקנים יקבלו הזדמנות שווה. בקרב השחקנים ישנה הרגשה של התחלה חדשה וכעת התקווה היא שגם התוצאות יהיו טובות יותר. "לאחר הכישלונות ופיטורי המאמן, ברור לנו שמעתה גם אנחנו נמצאים במבחן", אמר הבוקר (רביעי) אחד השחקנים. לשחקנים הובהר בנוסף כי אף אחד לא חסין והמאמן החדש יקבל יד חופשית לבצע שינויים בחודש ינואר.

המאמן טרם גיבש את ההרכב הפותח אך יוכל להשתמש בשירותיו של המגן השמאלי אמיר בן שמעון, כשמנגד גל שיש עשוי להיעדר חודש ימים, זכר לפציעה שלו במהלך הניצחון על מ.ס אשדוד.

שחקני עירוני קריית שמונה. יזכו להזדמנות שווה (מאור אלקסלסי)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי