"ניצחון על מכבי יעביר מסר שהעונה אנחנו רצים לאליפות"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

בהפועל ב"ש מקווים לספק הצהרות כוונות נגד הצהובים ביום שני, על אף שגורמים במועדון סבורים כי המארחת פייבוריטית בבלומפילד. סבג חזר לאימונים מלאים ויעמוד לרשות שבכר שמתלבט האם לפתוח עם קישור הגנתי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דריכות בהפועל באר שבע לקראת משחק העונה הראשון מול מכבי תל אביב ביום שני הקרוב באצטדיון בלומפילד. במועדון יודעים שזה לא עוד משחק על שלוש נקודות ולניצחון בבלומפילד על מכבי תהיה משמעות גדולה להמשך הדרך. "אנחנו בונים את עצמנו מחדש אחרי העונה המאכזבת שעברנו וניצחון חוץ על מכבי יעביר את המסר שהעונה אנחנו הולכים חזק על האליפות", אמרו בקבוצה.

למרות שבאר שבע מגיעה להתמודדות כשהיא מוליכת הטבלה בזכות הפרש שערים, בקבוצה יש הטוענים כי דווקא מכבי פייבוריטית לקראת ההתמודדות הקרובה: "קודם כל יש להם יתרון ביתיות כי המשחק בבלומפילד. חוץ מזה, מכבי לא ספגה שער מתחילת העונה", ציינו במועדון מהדרום והזכירו כי מכבי תל אביב גם רשמה ניצחונות חוץ באשדוד ובטדי מול בית"ר ירושלים, מקומות שהיא איבדה בהם נקודות.

הקשר נאור סבג, שקיבל מנוחה במשחק מול קריית שמונה בשל רגישות בשריר, חזר לאימונים מלאים והוא יעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק מול האלופה. בשורה מעודדת נוספת היא חזרתו לאימונים מלאים של המגן השמאלי שון גולדברג, שהתאושש מקרע במפשעה, פציעה שספג לפני כחודשיים במהלך משחק הגומלין מול פיינורד בפלייאוף הליגה האירופית.

ז'וסואה. צפוי להמשיך לקבל קרדיט ב-11 של ברק בכר (דני מרון)
ז'וסואה. צפוי להמשיך לקבל קרדיט ב-11 של ברק בכר (דני מרון)

הקשר הפורטוגלי ז'וסואה ימשיך לקבל קרדיט בהרכב לאור היכולת שהציג בניצחון על קריית שמונה. מאמן הקבוצה ברק בכר, יצטרך להחליט האם לפתוח לצידו של ז'וסואה בקישור עם עוד שחקן בעל אופי התקפי, כפי שעשה בשבת האחרונה או לפתוח עם שלושה שחקנים הגנתיים יותר במרכז השדה. במקרה שכזה לצידם של עדן שמיר ודוד קלטינס יפתח נאור סבג, שהציג יכולת טובה מפתיחת העונה, כשגם נשקלת האפשרות שמרואן קבהא ישחק, אחרי שלא פתח זמן רב בהרכב.

אתמול נערכה הגרלה במשרד הכרטיסים "שפע הפקות" בין מנויי הקבוצה עבור הזכות לרכוש כרטיס למשחק החוץ מול הצהובים, בנוכחות נציג המועדון, נציג ארגון האוהדים ונציג משרד הכרטיסים. מימוש הזכייה יתבצע במשרד הכרטיסים עד יום שישי. כזכור, באר שבע קיבלה ממכבי תל אביב הקצבה של כ-3000 כרטיסים למשחק, כאשר כ-600 מאוהדי הקבוצה, שרכשו בתחילת העונה מנוי חוץ, הבטיחו לעצמם כניסה למשחק בלי קשר לתוצאות ההגרלה. כדי למנוע מקרים של אי נעימות, בבאר שבע הבהירו כי אוהדים של הקבוצה שיימצאו ביציעי היריבה יוצאו מן האצטדיון. 

נאור סבג. כשיר למשחק העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי