הפועל ת"א ואדריאן רוצ'ט יעמדו לדין בגין התנהגות בלתי הולמת

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

ביום חמישי יופיעו הצדדים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. על פי דו"ח המשחק, חפצים נזרקו מכיוון יציע האדומים אל כר הדשא, וקשר הפועל כפ"ס קילל את המפקח לאחר שבנו לא הורשה להיכנס לחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות עורך דין ניר רשף החליט להעמיד את הפועל תל אביב ואדריאן רוצ'ט, קשר הפועל כפר סבא, לדין משמעתי ביום חמישי הקרוב בשעה 17:00. האדומים עומדים לדין בגין סעיף התנהגות בלתי הולמת של האוהדים המואשמים בזריקת חפצים אל כר הדשא במהלך הניצחון 1:2 על הירוקים. בדו"ח המשחק נכתב: "בדקה ה-43 נזרקו מצתים לכיוון שוער הפועל כפר סבא מכיוון שערים 4-5, שהיו מאוכלסים על ידי אוהדי הפועל תל אביב, וכן שקית גרעינים. החפצים נפלו בתחום המגרש, אך לא פגעו בשוער".

עוד נכתב בדו"ח כי: "בדקה ה-88 נזרקה כוס שתייה לתחומי המגרש לקראת ביצוע כדור קרן לטובת הפועל כפר סבא. הכוס נזרקה מיציעים 4-5, שהיו מאוכלסים באוהדי הפועל תל אביב, ונחתה בכר הדשא".

כמו כן, רוצ'ט עומד לדין גם בשל התנהגות בלתי הולמת לאחר שהתעקש להכניס את בנו לחדר ההלבשה, וקילל על פי עדויות את המפקח שאסר זאת. "בסיום המשחק עדכן אותי ניר שמיר, מפקח חברת האבטחה T.Q.S, כי שחקן הפועל כפר סבא אדריאן רוצ'ט הוריד ילד מהיציע לאחר שריקת הסיום, ככל הנראה בנו והתעקש להיכנס איתו לחדר ההלבשה, דבר שאינו מותר. המפקח ביקש ממנו לא לעשות זאת, ולדבריו ספג גידופים קשים מהשחקן וקללות מחפירות", נכתב בדו"ח.  

אדריאן רוצ'ט. הקשר יעמוד לדין בשל התנהגות בלתי הולמת (אודי ציטיאט)
אדריאן רוצ'ט. יעמוד לדין בשל התנהגות בלתי הולמת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי