גולאן סובל מקרע בשריר, "זו מכה לא קלה להפועל חיפה"

ניקולה גולאן
ניקולה גולאן | מאור אלקסלסי

הבלם הסרבי ייעדר עד סוף חודש נובמבר בשל פגיעה בשריר התאומים. "הוא השתלב מקצועית וחברתית בצורה טובה" סיפרו גורמים במועדון. סילבס שוקל לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה נגד הפועל ת"א, בוזגלו ולאלה בתמונת ההרכב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מכת הפציעות שעוברת בשבועות האחרונים על הפועל חיפה מסרבת לעצור. הקבוצה מהכרמל קיבלה היום (רביעי) בשורות רעות מאוד בקשר לבלם ניקולה גולאן. הסרבי, שנפצע בחימום לפני התיקו המאופס נגד הפועל רעננה נבדק אצל רופא מומחה, אשר גילה כי השחקן סובל מקרע בשריר התאומים.

המשמעות היא שגולאן יהיה מושבת בשבועות הקרובים, ויוכל לחזור לסגל הקבוצה רק לאחר הפגרה, שתסתיים בסוף חודש נובמבר. "מדובר במכה לא פשוטה עבור הפועל חיפה. ניקולה השתלב חברתית ומקצועית בצורה טובה מאוד" סיפר גורם במועדון. חסרונו של הבלם יוצר אצל המאמן חיים סילבס כאש ראש לא קטן לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב, משום שגם הבלם הנוסף בסגל, גיא משפתי, פצוע וייעדר בשבועיים הקרובים.

לפיכך, נראה כי סילבס יעבור למערך של ארבעה שחקנים בחלק ההגנתי, בתוספת קישור מעובה. גם בחלק הקדמי המאמן צפוי לערוך שינויים, כשחשוב לזכור כי גילי ורמוט פצוע ולא יהיה כשיר למשחק הקרוב. לאחר שהבעלים יואב כץ העביר ביקורת על משחק ההתקפה של הקבוצה וטען כי הוא לוקה מאוד, לא מן הנמנע כי אלמוג בוזגלו או מהראן לאלה הזדמנות מחודשת בהרכב הפותח.

חיים סילבס. מכת הפציעות לא עוצרת בהפועל חיפה (ערן לוף)
חיים סילבס. מכת הפציעות לא עוצרת בהפועל חיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי