מאור בוזגלו: "הפחד משפיע, שיחקנו כמו ילדים שעלו לבוגרים"

ניסו קפילוטו, שחקני הפועל תל אביב
ניסו קפילוטו, שחקני הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

קשר הפועל תל אביב דיבר בכנות אחרי ה-3:0 המביך להפועל חיפה: "מתנצל בפני האוהדים שהיו צריכים לראות את זה, אנחנו חסרי ביטחון". ניסו אביטן שספג קריאות תתפטר: "מאמין בעצמי". ארבעה אוהדים נעצרו

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב חשבה שהיא יצאה לדרך חדשה אחרי ניצחון הבכורה על הפועל כפר סבא, אך הערב (שבת) היא הושפלה עם 3:0 להפועל חיפה בסמי עופר ונותרה בחלק התחתון של הטבלה בתום שמונה מחזורים בליגת העל. נס זמיר כבש שער נפלא (21), בן והבה הורחק (35) בעזרת מערכת ה-VAR, שהעניקה למארחת פנדל (44) אותו כבש עדן בן בסט שמצא את הרשת לאחר בצורה בת שנה ומי שקבע את תוצאת המשחק היה גל אראל (80), שדייק גם הוא מהנקודה הלבנה לאחר שניר לקס ביצע עבירה בתוך הרחבה וספג כרטיס אדום.


אם לא די בצרות המקצועיות, לאחר שריקת הסיום נודע כי ארבעה אוהדי הפועל תל אביב נעצרו. שלושה מהם חשודים כי השליכו מצתים והרביעי חשוד כי איים על השפט לירן ליאני. ניסו אביטן, שספג קריאות תתפטר, סיכם: "כולנו ציפינו שהמשחק הזה יכוון אותנו קדימה, אבל התפתח פה משחק מוזר. זה התחיל מאוד שקול, אבל ספגנו שער ואז היו החלטות שיפוט ששמו אותו בפיגור 2:0. שלחתי את כל הכלים ההתקפיים, אבל הלחץ שלנו היה עקר ובעיקר לא יעיל, לא היינו מספיק איכותיים בשביל להבקיע שערים. כמו שאמרתי, שלטנו בכדור והכנסנו אותו לרחבה, אבל לא היינו מספיק טובים ואיכותיים בחלק הקדמי".



עתידו: "אנחנו שניות אחרי משחק. להפסיד בתוצאה כזו זה לא משהו שציפינו לו, אבל נמשיך לחפש פתרונות. מבחינתי, עם כל הכאב והאכזבה של האוהדים, אני מאמין ביכולת שלי להוביל את הקבוצה ואני מקווה מאוד שבקרוב נמצא את הנוסחה לכך. התוצאות הן לא טובות, כמובן, אני לא בורח מזה. הניצחון על כפ"ס גרם לחיוכים, אבל זה עדיין לא הזמן לסיכומים. אנחנו בתוך השליש הראשון של הליגה ואני חושב שנמצא את הדרך הנכונה.



עדיין מאמין. ניסו אביטן (מאור אלקסלסי)


"כמו שאני לא מבקר ולא מהלל שחקנים, אני לא אחלק את הקבוצה לבודדים. כולנו מבינים מה אנחנו עושים טוב ומה אנחנו עושים רע. לא אפנה אצבע מאשימה לשחקן כזה או אחר, אנחנו קבוצה אחת לטוב ולרע. כשאתה מסיים משחק עם יכולת לא טובה ותוצאה מאכזבת, זה לא רציני לדבר על פלייאוף עליון. יותר מידי שחקנים עשו טעויות קריטיות, בעיקר בהגנה וזה לא מאפיין שחקנים ברמה הזו", סיכם אביטן.


מאור בוזגלו שעלה מהספסל אמר בכנות: "בשביל המשכיות, צריך לעשות את הדברים נכון ולהתרכז בעצמנו. אנחנו לא עושים את זה. רואים את זה, אי אפשר לתרץ, כל מה שאגיד זה תירוצים ואני לא אוהב את זה. כולנו באותה סירה. אנחנו נראים רע והמצב לא פשוט. גם כשניצחנו, חזרתי הביתה לא מרוצה. לא הגיע לנו. אנחנו לא עושים את הדברים נכון ואנחנו חייבים להשתפר ולהרים את עצמנו. הסיטואציה היא לא פשוטה. הרבה מאוד שחקנים חסרי ביטחון. יש פחד ולחץ וזה משפיע. נצטרך להרים את עצמנו, להיות ביחד ורק ככה נוכל לצאת מזה".


החלק של השחקנים במצב: "אני מצטער בפני האוהדים שהם צריכים היו לראות את זה, נראינו כמו ילדים שעלו לבוגרים והתחילו לשחק היום לראשונה. זה לא מתאים. אם נרצה לשרוד בליגה, אסור לנו לקבל שערים כאלה קלים. נצטרך להיות רעים ולהפסיק לתת מתנות. אנחנו חייבים להביא נקודות עם השיניים. האחריות של השחקנים היא בדיוק כמו של המאמן, לא מחלקים את זה לשתי קבוצות. האחריות שלנו היא מאוד גדולה. ציפו וקיוו מאיתנו, זה לא מגיע לדשא וצריך לשאול למה זה קורה. נצטרך לעבוד חזק וטוב יותר, אולי להתחיל מהיסודות. אין לנו הרבה זמן כי מחר כבר יש אימון ונצטרך להרים את עצמנו ולשמור על שפת גוף טובה. אף פעם לא ויתרתי, גם בתקופות הקשות ביותר".


על אלמוג בוזגלו: "עובדתית היום הוא האח הבכיר בבית".



"שיחקנו כמו ילדים שעלו לבוגרים" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי