בחיפה שומרים על איפוק: "שרי אחד לא יספיק לנו לאורך העונה"

צ'רון שרי
צ'רון שרי | אודי ציטיאט

בכרמל חגגו את הניצחון ואת העלייה למקום הראשון, אך הסתייגו: "כדי לזכות באליפות צריך להיות קבוצה דורסת". ביקורות כלפי בלבול על החילוף ההגנתי, במועדון הודו: "לקריאות הקהל היה משקל בהחלטה לפתוח עם כהן"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"עלינו למקום הראשון ליומיים, אבל מעבר לזה רצינו להצהיר שאנחנו חזק במאבק האליפות", אמר אתמול (שבת) גורם במכבי חיפה לאחר הניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא, "כולם מבינים ששרי אחד לא יספיק לנו לאורך העונה, אבל זה טוב לתקן טעויות אחרי ניצחון משכנע".

הקשר ההולנדי כבש צמד שערים כאשר הראשון היה מהשערים היפים שנכבשו העונה בליגה. נשיא המועדון יענקל'ה שחר ישב ביציע המושבה לצדו של אברהם גרנט, והשניים התרשמו במיוחד מהשער של שרי. במועדון החמיאו למאמן מרקו בלבול על כך שמצא במשחקים האחרונים את התפקיד המתאים לשרי, שבא לידי ביטוי עם שלושה שערים בשני משחקים. "מרקו ידע היטב להתעקש על שרי בקיץ ולחכות לו זמן רב, והקשר פורע שטרות" הודו במועדון.

מצד שני היו גם דעות פחות מחמיאות לגבי חלק מהחלטות של המאמן. אחת הטענות באה עוד לפני המשחק על התיזמון בהחלטה שלו לבצע שינוי בעמדת השוער כאשר ג'וש כהן עלה בהרכב על חשבונו של גיא חיימוב. עוד לפני המשחק הדעות היו חלוקות, כאשר בעיקר בקרב השחקנים קראו לאפשר לחיימוב להמשיך בין הקורות כיוון שהטעות מול בני יהודה הייתה הטעות הראשונה שלו העונה בליגה, ומאידך היו כאלה שדרשו שינוי ותמכו בדעתו של חלק גדול מהקהל שניסה להעביר את המסר ברשתות החברתיות. הצוות המקצועי, על פי ההסברים בחיפה, החליט לאפשר להרגעת הרוחות גם בקרב הקהל. "הייתה גם למחאה של הקהל השפעה בהחלטה בנושא הזה", הודו במועדון. אגב, בחיפה שיבחו את חיימוב על כך שלמרות ההחלטה שיירד לספסל נשאר במגרש אחרי המשחק וחגג ביחד עם חבריו לקבוצה אל מול הקהל שהגיע למושבה.

חיימוב. חגג בסיום עם חבריו (אודי ציטיאט)
חיימוב. חגג בסיום עם חבריו (אודי ציטיאט)

מעבר לכך נשמעה שוב ביקורת על הכנסתו של רז מאיר במקומו של יאניק ווילדסחוט. "זה כבר שבוע שני שהוא חילוף הגנתי, מזל שהפעם זה לא עלה לנו ביוקר. כדי לזכות באליפות צריך להיות קבוצה דורסת, וחילוף כזה לא עוזר. אבל אנחנו במקום הראשון ואנחנו חזק בתמונה, וזה ישתנה בהמשך" אמרו בכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי