תורג'מן: "מאוכזב מתוצאת המשחק", שטיין: "אסור להספיד את נס ציונה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן סקציה נס ציונה לאחר התיקו נגד הפועל חדרה: "שאפו לשחקנים שלי על הלחימה והאופי, אלה הקבוצות שאנחנו מתחרים מולן". החלוץ שהצטיין: "עוד נהיה קבוצה טובה יותר בהמשך". גוטמן: "מאכזב לאבד ככה יתרון"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה אירחה היום (ראשון) את הפועל חדרה, במשחק בו העולה החדשה הציגה יכולת נפלאה לדקות ארוכות, חזרה פעמיים מפיגור, וסיימה ב-2:2, כאשר על הדרך היא רשמה שערים ראשונים בבית.

המאמן עמיר תורג'מן הבהיר בסיום: "התוצאה מאכזבת אותי, אני חושב שהגיע לנו לנצח במשחק הזה". המאמן הוסיף: "הגענו להרבה מצבים טובים במהלך המחצית השנייה, בה היינו עדיפים בהרבה מאוד דקות, עד שבדקות האחרונות השחקנים שלי היו עייפים וחסרי אנרגיות".

"אני חושב שהקבוצה שלנו הבינה מה הליגה שלה ומה הרמה המתאימה לה. חדרה, אשדוד, רעננה, כפר סבא, אלו בדיוק הקבוצות בהן אנחנו נתחרה, ומי שיראה יכולת טובה גם יקבל את המקום בהרכב שלי. מגיע לשחקנים שאפו על האופי והלחימה שלהם. אני מקווה שאוהדי הקבוצה יגיעו במשחקים הקרובים לתמוך בנו, ואני גם בטוח שזה יקרה. התקדמנו מבחינה קבוצתית. עד עכשיו כבשנו שני שערים בליגה, ובמשחק היום כבשנו אותו מספר".

תורג'מן:
תורג'מן: "אני מאוכזב מהתוצאה, הגיע לנו לנצח" (דני מרון)

בעקבות הנקודה שהשיגו הכתומים, הפער ממכבי נתניה הצטמצם לשלוש נקודות בלבד. תורג'מן חייב הרבה לרז שטיין, שהיה השחקן הטוב במגרש והצטנע בסיום: "אני לא חושב שמגיע לי תואר איש המשחק אחרי תיקו. הגיע לנו בהחלט לנצח. היינו יותר טובים לדעתי ואנחנו חייבים להשתפר כמה שיותר במשחק ההגנה".

"כל השיחות שעושה לנו תורג'מן הן לגיטימיות. אנחנו שחקני כדורגל ואנחנו רוצים להצליח בקריירות שלנו ולא להיות במקום האחרון. מבחינה אישית אני רוצה לעזור כמה שיותר לקבוצה, שאני בטוח שתתחבר בקרוב וכולם יוכלו לראות שאנחנו טובים. אסור להספיד אותנו ואנחנו לא רחוקים בכלל משאר הקבוצות".

מנגד, הפועל חדרה רשמה משחק שישי ברציפות ללא הפסד, וכעת היא מדורגת במקום הרביעי בטבלה. המאמן אורי גוטמן סיכם: "אכזבנו במשחק ולא היינו מספיק טובים. הדבר הכי מאכזב הוא שלא הצלחנו לשמור על יתרון שכבר היה אצלנו בידיים. לפעמים צריך להביא בכוח את הנקודות. נצטרך להסתכל שוב על המשחק, לנתח הכל עם השחקנים וכך נדע איפה להשתפר".

משחק שישי ברציפות לגוטמן בלי הפסד.
משחק שישי ברציפות לגוטמן בלי הפסד. "היינו חייבים לשמור על היתרון שהיה לנו" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי