בחדרה הודו: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | מאור אלקסלסי

במועדון הביעו אכזבה מהשחקנים ויידרשו שיפור לקראת בני יהודה. גולדנברג: "ידענו שזה מוקש וחבל שנפלנו בדברים הקטנים". בקבוצה מצאו תקדים של מכבי חיפה, שצירפה שוער תחת חוזה ב-1999

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה יצאו ברגשות מעורבים לאחר התיקו נגד נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה. מצד אחד במועדון הודו שזה היה המשחק הכי חלש שלהם מאז תחילת העונה, אפילו יותר מה-3:0 נגד הפועל באר שבע, אך שאבו עידוד מכך שלמרות היכולת, הקבוצה הצליחה לצבור נקודה נוספת לקראת קרבות התחתית בהמשך. "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה ולא הפסדנו. חבל שלא ידענו לשמור פעמיים על התוצאה והשחקנים צריכים להבין כי המלחמה על הישארות בליגה תהיה עד לסיום העונה" אמרו בחדרה.

גם המגן חגי גולדברג שכבש את השער השני לזכות קבוצתו נשמע מאוכזב: "המשחק התחיל טוב מבחינתנו, אבל ככל שחלפו הדקות הלכנו אחורה וזה לא התאים לרמה שלנו מאז פתיחת העונה. נצטרך ללמוד מהטעויות ונגיע מוכנים למשחק הבא. זה אכן היה משחק חלש שלנו אבל הכי חשוב שידענו להוציא נקודה והליגה עוד ארוכה. כבר לפני המשחק דיברנו בחדר ההלבשה כי מדובר במוקש וחבל שנפלנו בו בדברים הקטנים".

במקביל במועדון עוסקים בהחתמת שוער בכיר לצידו של אוסטין אג'ידה. בשל פציעתו של חביב אוחיון, תגיש חדרה בימים הקרובים, מכתב עבור עורך דינם שחר גרינברג ואלדד אהרוני ובו תנמק את הדרישה לצרף שוער תחת חוזה לפני פתיחת מועד העברות בחודש ינואר.


חדרה תצליח לצרף שוער תחת חוזה לפני חודש ינואר? חביב אוחיון (דני מרון)

בין השאר בחדרה יטענו כי ישנו תקדים בנושא כאשר בינואר 1999 נפצע שוער מכבי חיפה, יהודה בוארון, בתאונת דרכים ולאור המקרה אפשרה ההתאחדות לכדורגל למכבי חיפה לצרף שוער נוסף במקומו של בוארון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי