אופטימיות בנס ציונה: "הוכחנו שחדרה היא הליגה שלנו"

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | דני מרון

על אף שהעולה החדשה טרם הצליחה להשיג ניצחון בכורה, בקבוצה הצהירו: "מעודדים לקראת המשחק הבא נגד אשדוד". רז שטיין שכבש ובישל זכה למחמאות, במועדון משוכנעים שיהיה מבוקש בקבוצות רבות. אכזבה ממיעוט הקהל

(גודל טקסט)
העולה החדשה סקציה נס ציונה אמנם כבשה שערים ראשונים במשחק בית אך עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה לאחר המחזור השמיני. אתמול (ראשון) סיימה הקבוצה בתיקו 2:2 נגד הפועל חדרה באצטדיון המושבה. המאמן עמיר תורג'מן ושחקניו ירדו בסיום המשחק באכזבה גדולה לחדר ההלבשה, בתחושה שהאפשרות להשיג ניצחון ראשון הוחמצה.


גורם במועדון אמר: "נס ציונה לוקחת מהמשחק הזה את האמונה שאפשר להמשיך להשתפר ולהמשיך במאבק על עונה נוספת בליגת העל. זה המשחק שהוכיח שהגענו לליגה הבכירה. אנחנו מעודדים לקראת המשחק הבא נגד מ.ס אשדוד".


המאמן תורג'מן אמר לאחר המשחק: "אני יוצא מאוכזב מהמשחק כי יכולנו להשיג יותר מנקודה. מגיע לשחקנים שאפו על האופי שגילו כשחזרו פעמיים מפיגור. אנחנו מבינים יותר טוב את הליגה וחדרה היא קבוצה מהליגה שלנו". בקבוצה ציינו כי למרות שנקלעה פעמיים לכדור, נס ציונה הייתה זו שגרמה להפועל חדרה לרדוף אחריה על כר הדשא ומנעה ממנה לשחק את המשחק הרגיל שלה.



עמיר תורג'מן (דני מרון)


בקבוצה שיבחו את החלוץ רז שטיין שכבש ובישל והוכיח כי מדובר בחלוץ איכותי שיהיה על הכוונת של קבוצות רבות בליגת העל ככל שהעונה תתקדם. גם רז נחמיאס ושי אליאס זכו למחמאות. הקשר אופיר מזרחי שהגיע בקיץ כתקווה גדולה, שותף לעשר הדקות האחרונות לאחר שהחלים מפציעה מתמשכת. החלוץ הזר מוסא מזו שכבש את שער השוויון  הוכיח כי הוא מתאקלם בקבוצה. במועדון בטוחים כי בהמשך יבקיע גם שערים שיובילו לניצחונות.


האכזבה הגדולה היא מכמות האוהדים שהגיעו מנס ציונה. רק 160 מאוהדי הקבוצה עשו דרכם לאצטדיון המושבה במקביל למשחקה של קבוצת הכדורסל של נס ציונה נגד הפועל באר שבע. הפועל חדרה הביאה למשחק כמות כפולה של אוהדים.

אוהדי נס ציונה. במועדון ציפו לכמות גדולה יותר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי