ווילדסחוט צפוי לרדת לספסל, עואד או שועה יעלו במקומו?

ארנסט מאבוקה, יאניק ווילדסחוט
ארנסט מאבוקה, יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה החלה בהכנות להפועל תל אביב - ההולנדי שאכזב עתיד לאבד את מקומו בהרכב. גרשון חזר לאימונים מלאים: "יילקח בחשבון על ידי בלבול". דלקת התגלתה בברכו של סלליך, שעשוי לחזור למגרשים אחרי הפגרה הקרובה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא, מכבי חיפה חזרה היום (שלישי) לאימונים והחלה בהכנות לקראת משחקה הקרוב נגד הפועל תל אביב ביום שני הבא. בשורות הירוקים מבינים כי מצפה להם קרב קשה נגד הקבוצה של ניסו אביטן, זאת למרות פתיחת העונה הרעה.

המאמן מרקו בלבול טרם גיבש את ההרכב איתו הוא יפתח באצטדיון בלומפילד, ונראה כי מספר שינויים ב-11 נמצאים על הפרק. בצוות המקצועי התאכזבו מהיכולת של החלק האחורי ולא מן הנמנע כי הבלם עופרי ארד יפתח נגד האדומים. 

מבחינת חוליית ההתקפה, יאניק ווילדסחוט עשוי לאבד את מקומו לטובת מוחמד עוואד או ירדן שועה, זאת לאחר היכולת הפושרת שהציג נגד כפ"ס לפני שהוחלף. בינתיים, מי שעתיד לחזור לרוטציה של בלבול הוא הבלם רמי גרשון, שמתאמן באופן מלא עם הקבוצה לאחר הפציעה.

ווילדסחוט. ההולנדי עשוי לאבד את המקום בהרכב (עדי אבישי)
ווילדסחוט. ההולנדי עשוי לאבד את המקום בהרכב (עדי אבישי)

"גרשון יחזור בקרוב מלא לכושר מלא ויילקח בחשבון על ידי הצוות המקצועי ומרקו בלבול" סיפרו בכרמל. כמו כן, סינטיהו סלליך מתעכב בחזרתו למגרשים, זאת לאחר שהתגלתה דלקת בברכו. לאחר בדיקה, נמצא כי מצבו אינו חמור, והוא עשוי לחזור למגרשים אחרי הפגרה הקרובה.

במכבי חיפה צפו אתמול במשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, והחזיקו אצבעות לתוצאת תיקו בסיום. לאחר הניצחון של הצהובים, במועדון הירוק עקצו את הדרומיים ואמרו: "מכבי ת"א התקשתה הרבה יותר מולנו".

גרשון. חוזר לרוטציה של מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)
גרשון. חוזר לרוטציה של מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי