בלבול ייפגש עם שחר לגבי הארכת חוזהו, הבעלים הגיע לאימון

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה מתכוונים במהלך הפגרה להבטיח את הישארות המאמן גם בעונה הבאה. הנשיא העביר את שביעות רצונו לשחקנים: "אנחנו בתקופה טובה, מרוצה מהנחישות". וגם: סלליך מדבר על תהליך השיקום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה חזרה אתמול (שלישי) לאימונים והחלה בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. אתמול הגיע למתחם האימונים הבעלים יעקב שחר ששוחח עם השחקנים והצוות המקצועי והחמיא להם על הניצחון נגד הפועל כפר סבא: "אני מרוצה מהנחישות שלכם והרצון לנצח בכל דקה. אנחנו נמצאים בתקופה טובה מאז פתיחת העונה וחשוב להמשיך ככה".


הנשיא גם פרגן לצוות המקצועי כאשר שמע מחמאות מאברם גרנט שישב לצדו ביציע במשחק האחרון. כפי שפרסמנו בעבר, המאמן מרקו בלבול זוכה להערכה גדולה בקרב ראשי המועדון וצפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו גם לעונה הבאה. בהתחלה רצו בחיפה לזמן את המאמן לשיחה על הארכת חוזהו כבר לפני מספר שבועות, אך הוחלט לחכות ונראה שהפגישה תתקיים במהלך פגרת הנבחרות והשזרוע. 


בלבול טרם תירגל את ההרכב לקראת המשחק הקרוב אך ההערכות הן שיהיו מספר שינויים הן בחלק האחורי והן בחלק ההתקפי. מיד לאחר האימון יצאו כל שחקני הקבוצה למשחק השלום שהתקיים בסמי עופר וצפו בעובדי המועדון, המאמן המנטאלי ג'ובאני רוסו והסקאוט אלון חרזי שהיו חלק מנבחרת ישראל. חלק מהשחקנים אף הסתלבטו על רוסו: "הוא כל הזמן מדבר עם השופט".


יעקב שחר (מכבי חיפה, רשמי)


בנושא אחר, הקשר סינטיהו סלליך מתרגש לקראת חזרתו הקרובה למגרשים. בראיון לאתר הרשמי של המועדון הוא מעריך שיחזור לשחק בעוד כחודש ומספר על השיקום הארוך שעבר. סלליך אמר: "אלה רגעים מאוד לא פשוטים לשחקן כדורגל שנעדר 7-9 חודשים. זו פציעה מאוד קשה, עברתי שיקום לא פשוט אבל אני חושב שזה מאתגר אותך ומביא אותך למצבים שאתה צריך לתת מעצמך הרבה יותר מבדרך כלל. השקעתי שעות על גבי שעות בחדר כושר ואימונים מאוד קשים. זה לא היה פשוט אבל עם הרבה-הרבה עזרה מהבית, חברים, משפחה והמועדון כמובן שדוחף אותי מהרגע הראשון והתומך בי – אני מתגבר על זה בצורה טובה.


מתי יחזור ומה דעתו על העונה הנוכחית: "אני כבר בשלב האחרון של תהליך השיקום. חזרתי לאימונים מלאים עם הקבוצה. מעריך שייקח משהו כמו חודש עד שאחזור לשחק. כשנפצעתי היינו בתהליך הזה שנראינו טוב והבאנו את הקבוצה למצב שהאוהדים שמחים לראות אותנו. העונה היא המשך לסיום החיובי של העונה שעברה אני שמח לראות את החבר'ה האלה משחקים ככה ואני מקווה שאצטרף בקרוב.
 

סלליך באימון. מחכה לחזור (מכבי חיפה, רשמי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי