ברזל: "חסון מפוקס, לנהל את ההתאחדות זה לא טיול בפארק"

אורן חסון
אורן חסון | עדי אבישי

ראש מערך ההסברה התייחס לבחירת יושב הראש החדש: "הוא עשה עבודה נהדרת במנהלת, הוא לא אחד שמתרגש מקשיים". על היעדרותו של מורן מאירי מההצבעה: "אין ביניהם דם רע". וגם: המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי

(גודל טקסט)

אחרי קרוב לשנה ללא יושב ראש קבוע, אורן חסון נבחר היום (רביעי) לתפקיד על ידי 23 חברי התאחדות מתוך 28. מי שנעדר מההצבעה הוא עורך דין מורן מאירי, היועץ המשפטי של מכבי תל אביב. בראיון לתכנית הספורט של 103FM, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל התייחס לבחירה בחסון: "הוא עשה את שיעורי הבית שלו", ההיעדרות של מאירי: "לא מכיר התנגדות שלו" והמשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי.  

המטרות של חסון בתפקיד יושב הראש: "אני מאמין שאורן חסון מגיע מאוד מפוקס להתאחדות. הוא עשה את שיעורי הבית שלו והוא מבין שאין טעם לספר יותר מדי סיפורים יפים, אלא לדבר באופן שקוף על המורכבות שבדבר. לנהל את ההתאחדות לכדורגל זה לא טיול בפארק. בעוד כמה שבועות נעשה הצגה מסודרת שלו בתפקיד. הראייה של יושב הראש צריכה להיות אסטרטגית לטווח הרחוק, אבל לפעמים אירועי היומיום שואבים ממך הרבה אנרגיות, ובגלל זה מנהל טוב צריך לדעת להתנהל בשני האופנים. אורן עשה עבודה נהדרת במנהלת, אבל ההתאחדות זה ארגון יותר מאתגר. הוא לא אחד שמתרגש מקשיים ואי הסכמות".

ההיעדרות של מורן מאירי מההצבעה: "אני לא יודע למה מורן לא הגיע להצבעה, אני לא מכיר התנגדות שלו לגבי הבחירה באורן חסון. אין דם רע ביניהם, להפך, היו להם יחסים מצוינים. היו חמישה אנשים שהתנגדו וזה לגיטימי, זו דמוקרטיה. מה שאפיין את הישיבה זה שרוב המצביעים היו תמימי דעים לגבי חסון. אני לא צופה קשיים בהעברת החלטות, אני ומורן עובדים מאוד קרוב והוא משקיע הרבה בהתאחדות לכדורגל ואני מאמין שהם יובילו את אותה דרך כלפי ההתנהלות של הארגון. מאירי אמנם פרקליטו של מיץ' גולדהאר, אבל אני לא מרגיש שהוא מייצג את מכבי תל אביב בישיבות ההתאחדות".

מורן מאירי מסר בתגובה: "העדפתי להישאר במכבי תל אביב, מעולם לא רציתי לכהן בתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל".

מורן מאירי (מימין) לצד ברק יצחקי במשחק נבחרת ישראל (אודי ציטיאט)
מורן מאירי (מימין) לצד ברק יצחקי במשחק נבחרת ישראל (אודי ציטיאט)

על שינו זוארץ והבעיה בענף: "שינו היה מתנה ענקית להתאחדות לכדורגל, הוא בן אדם מדהים. מנהל טוב הוא כזה שלא מוותר בקלות לאחר כישלון, שינו ויתר בגלל העניין הבריאותי. הבעיה של הכדורגל ברמת הילדים היא שאין מספיק מגרשים בארץ ולכן אי אפשר להגדיל את אחוז השחקנים בגיל הצעיר יותר".

המשחק בין אורוגוואי לארגנטינה באצטדיון בלומפילד: "הפרסומים על הקדמת המשחק ל-18 לנובמבר הם בצד של התקשורת האורוגוואית ולא של הארגנטינאית, לכן צריכים להיות זהירים, אך זה הפך להיות רשמי יותר. אני אשמח אם זה יקרה ב-19 לנובמבר או בתאריך אחר, כי יש משחק של ישראל מול מקדוניה הצפונית ובאותו תאריך לא יתקיים משחק בין ארגנטינה לאורוגוואי".

לאונל מסי. מתי הכוכב יגיע לאצטדיון בלומפילד? (Lucas Uebel/Getty Images)
לאונל מסי. מתי הכוכב יגיע לאצטדיון בלומפילד? (Lucas Uebel/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי