שלח: "חשבתי שנבקיע חמישייה נגד ברזיל, הקהל לא קלקל את הערב"

אמיר שלח, רונאלדיניו
אמיר שלח, רונאלדיניו | מאור אלקסלסי

בלם העבר ששותף ב'משחק השלום', התייחס ברדיו 103FM לשריקות נגד בניון: "ההתנהגות מבזה, לא האמנתי שזה יקרה". הסלפי של אסולין עם קאקה: "השופט לא צריך לגנוב את ההצגה". וגם: עם מי החליף חולצה בסיום?

(גודל טקסט)

'משחק השלום' שנערך אמש (שלישי), הנחית את כוכבי הערב של נבחרת ברזיל לסמי עופר במשחק שכלל שלל שערים ואירועים מהנים. אך לאחר שריקת הסיום ההתמקדות הייתה בעיקר בשריקות הבוז נגד יוסי בניון, שגררו תגובות זועמות וביקורות נגד הקהל החיפאי. אמיר שלח ששיחק אתמול עם שיאן ההופעות של נבחרת ישראל בכל הזמנים, דיבר על המקרה הערב בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וגם שיתף את חוויותיו האישיות בערב הבלתי נשכח לעיני 25,000 צופים.

השריקות נגד יוסי בניון: "התנהגות מבזה ואני לא חושב שצריך לדבר על זה יותר מדי, לא באנו לשמוע או לראות אותם. לפני המשחק יוסי דיבר שהולכים לשרוק לו, האמת שאני לא האמנתי. אנחנו כנבחרת החלטנו לעלות ביחד כדי למנוע את הביזיון הזה. גם אמרתו לו לא להתייחס לזה".

"לא נתנו לקומץ לקלקל ערב כזה נפלא, והוא לא קלקל. נהנינו שיחקו, הייתי על כר הדשא ראיתי 20,000 צופים. מה יכול להיות יותר מזה. זה פעם ראשונה בסמי עופר וזה כיף גדול. הייתה אווירה מטורפת".


"לא נתנו לקומץ לקלקל ערב כזה נפלא". יוסי בניון עם יניב קטן (מאור אלקסלסי)

היה נראה שיש כמה שחקנים שיכולים עדיין לשחק בליגת העל: "כמו שאני עונה תמיד, אני רק נראה יפה מבחוץ, כולי פצוע מבפנים וישר קלטתי שהם באים בקצב רגוע, הם הובילו 0:1 ולא התרגשנו, לאחר מכן עלינו ל-1:2 וחשבתי שנגיע לארבע או חמש. אבל אני שמח שלא פגעתי במוטיב השלום עם תיקול כי גם זה היה על הקצה, אבל לא אהבתי את הנינוחות. בסופו של דבר הקהל בא לראות את הברזילאים".

שימשתם ככינור שני: "זה בסדר, זה לא שלא ניסינו לכבוש, אבל היינו חלק מההצגה. לא ייאמן שהם בעטו רק שש בעיטות, זה מראה איזה טכניקה יש להם. קאקה למשל רק בן 37 והוא עדיין צריך לשחק, אפילו במילאן. אני חושב שגם שלמה לקח הכל באווירה טובה, למרות שבמחצית הוא נראה כעוס. לפחות הפעם הוא לא פיטר את רפי כהן בשידור".


"קאקה יכול עדיין לשחק במילאן". אמיר שלח מפרגן לקשר האגדי (מאור אלקסלסי)

על לילך אסולין וקאקה: "איך אומרים השופט צריך לא לגנוב את ההצגה וזה מה שהיא הייתה צריכה לעשות, אבל בסדר זה קרה".

החלפת החולצות בסוף המשחק: "אחרי שריקת הסיום, כל השחקנים התאספו למרכז השדה, וכמובן שהיה קטע של החלפת חולצות, גם אני החלפתי חולצה עם מספר ארבע (גונזאלבש), אני לא זוכר את השם. אני בטוח שאחרי המשחק הוא התגאה שהחליף חולצה איתי (צוחק)".



פעם ראשונה על הדשא של סמי עופר. אמיר שלח (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי