שחקני הפועל תל אביב שהו 11:30 שעות במתחם חודורוב

אימון הפועל תל אביב
אימון הפועל תל אביב | יוני אריאלי

במסגרת שינוי המדיניות של המאמן ניסו אביטן, בין שני האימונים נערכה גם הרצאה של זיו שילוני מגבעתי שאיבד את ידו בעזה ב-2012: "זה היה מעורר השראה". מכת חיסורים לפני המשחק נגד מכבי חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה בשינוי המדיניות תחת הנהגתו של ניסו אביטן, שהחליט לאחרונה על מספר נהלים חדשים במתחם חודורוב. אחד השחקנים הגדיר את דרכו של המאמן בתור "כזו שמחברת את הקבוצה מחדש ומועילה לשחקנים".


אתמול (רביעי) הגיעו שחקני הפועל תל אביב למתחם חודורוב ב-09:00 בבוקר ועזבו אותו רק ב-20:30, בסיומו של יום אימונים מרוכז. בין שני האימונים נערכה הרצאה של זיו שילוני, מפקד פלוגת ביחידת גבעתי, שאיבד את ידו בעזה בשנת 2012. "זה היה מעורר השראה", ציינו בקבוצה. "ההרצאה נגעה בליבם של השחקנים שמבינים טוב יותר כיצד ניתן לצאת מחוזקים מזמנים קשים".


מבחינה מקצועית, הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה באצטדיון בבלומפילד ובפני הצוות המקצועי ניצבת בעיה לא פשוטה: מלבד עמנואל בואטנג שנותח בברכו ויחזור רק בעוד כחודש וחצי, אביטן ייאלץ להסתדר גם ללא ניר לקס שהורחק במהלך ההפסד להפועל חיפה, כאשר שניים נוספים שלא מתאמנים וצפויים להיעדר הם סטפן ספירובסקי ודמבה קמארה הפצועים.


מי שקיים אתמול אימוני חזרה הדרגתיים הוא הבלם אוראל דגני, אולם טרם ברור האם הוא יהיה כשיר והתמונה לגביו צפויה להתבהר רק במהלך סוף השבוע. רז כהן ועומרי אלטמן צפויים לקבל את הקרדיט ב-11 של אביטן, שעדיין לא החליט האם דני גרופר ישחק על חשבונו של עידן כהן המאכזב.




כשירותו תתברר בקרוב. אוראל דגני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי