חיים: "האיכות של בית"ר זה משהו שלא קיים בכדורגל הישראלי"

אופיר חיים
אופיר חיים | עדי אבישי

מאמן הפועל כפר סבא החמיא ליריבה לקראת המשחק בשבת (החל מ-19:35, ספורט4): "זה אולי משחק החוץ הקשה בליגה". אדריאן רוצ'ט: "קיבלו אותי בצורה הכי חמה שיש, טוב לי". טל מכלוף צפוי להיות כשיר

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים מאכזבים להפועל ת"א ולמכבי חיפה, להפועל כפ"ס מצפה ביום שבת (החל מ-19:35, ספורט4) משוכה קשה לא פחות בדמות משחק חוץ אצל בית"ר ירושלים, שנמצאת בכושר מצוין. הבוקר (חמישי), נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן אופיר חיים והקשר אדריאן רוצ'ט.


"זה אולי משחק החוץ הכי קשה העונה עם הקהל העצום שלהם", החמיא אופיר חיים ליריבה. "אנחנו יודעים שהולך להיות משחק מאוד קשה. בית"ר קבוצה איכותית מאוד, מאומנת ומחויבת. נעשה הכל כדי לחזור עם תוצאה טובה".


החלק ההתקפי של בית"ר: "אנחנו נערכים לבית"ר. ראינו אותם יותר מפעם אחת. נעשה אסיפת וידאו ונלמד אותם. האיכויות שלהם זה משהו שאין היום בכדורגל הישראלי".


סיכום ביניים: "אני עדיין לא מסכם. זה לא הזמן לסכם. אנחנו מקבלים המון מחמאות, אבל זה לא מספיק כי אנחנו רוצים נקודות וחסרות לנו. אני מקווה שנשלים אותן במשחקים הקרובים".



החמיא לבית"ר ירושלים. אופיר חיים (דני מרון)


הקשר אדריאן רוצ'ט, שהצטרף העונה בשלב מאוחר, התייצב לצד מאמנו והוסיף: "טוב לי פה. קיבלו אותי בצורה הכי חמה שיש גם חברתית וגם מקצועית. אופיר חיים זה מאמן שמאוד מאמין בי ואוהב אותי. אני שמח שחזרנו לשתף פעולה".


המטרות: "טבעי שקבוצה שעלתה ליגה מסומנת כיורדת הבטוחה והראשונה להיות בשר התותחים של הליגה. זה נכון שאנחנו זוכים להרבה פרגונים כי עשינו פתיחת עונה יפה מבחינת צורת המשחק. כמו שאופיר אמר, נצטרך להחזיר את הנקודות שחסרות לנו במשחקים אחרים. מה חסר לנו? זה שכר לימוד של הסתגלות מחדש לליגת העל. יש פה הרבה שחקנים שלא שיחקו בליגת העל, בין אם זה הזרים או הישראלים. אפשר לקרוא לזה שכר או לימוד או נאיביות, אבל זה דברים שנצטרך לתקן תוך כדי תנועה".


בינתיים, הבלם טל מכלוף, שבדיקת ה-MRI שלו לא הראתה ממצא חריג, חזר לאימונים כבר אתמול וצפוי להיות כשיר למשחק, כאשר הוא אף צפוי לשוב ל-11 של המאמן אופיר חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי