רפואה: "הפועל חיפה קבוצה מסוכנת, אבל נגיע מוכנים"

קובי רפואה
קובי רפואה | סוכנות ג'יני‎

המאמן רוצה לשמור על הרצף המושלם בסמי עופר ומחר (שבת, 14:45, ישיר בספורט4). התלבטות בין סמואל בראון ליובל לוין בעמדת המגן הימני, איסמעיל ריאן ימשיך בהרכב. המאמן הזהיר את שחקניו ממשחק האגפים

(גודל טקסט)
קריית שמונה השיגה בשבוע שעברה ניצחון ראשון תחת מאמנה החדש קובי רפואה נגד הפועל רעננה ומחר (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט4) המאמן רוצה להמשיך את המומנטום במשחק החוץ נגד הפועל חיפה.


רפואה עצמו ערך מספר שיחות השבוע עם שחקניו והבהיר כי ניצחון אחד לא מרשים אותו והוא רוצה להמשיך את הרצף כדי לברוח מהתחתית. מעבר לכך, דרש המאמן משחקניו להמשיך ברמת המחויבות שהפגינו בשבת האחרונה ולקראת המשחק אמר: "אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום מהמשחק האחרון ונצטרך להגיע מוכנים למשחק. הפועל חיפה קבוצה טובה ומסוכנת וראינו את זה במשחק האחרון שלהם אבל נגיע מוכנים להתמודדות".


המאמן אינו מתכוון לבצע שינויים משמותיים בהרכב כאשר ההתלבות הגדולה תהיה בעמדת המגן הימני. אורי צעדון נפצע באחד האימונים השבוע וייעדר מהמשחק והדבר גורם לכאב ראש למאמן שהפתיע כאשר תרגל את סמואל בראון בעמדה זו על חשבונו של יובל לוין. 




סמואל בראון. יפתח כמגן ימני נגד הפועל חיפה? (מאור אלקסלסי)


זיו מורגן הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי כאשר איסמעיל ריאן שאומנם אכזב מול רעננה צפוי לפתוח גם מול הפועל חיפה. "יש אווירה טובה בקבוצה לאחר הניצחון אבל אם נפסיד מחר אז הכול יישכח" אמר שחקן בקריית שמונה. רפואה הזהיר את שחקניו בעיקר ממשחק האגפים של הפועל חיפה.


הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, סמואל בראון (יובל לוין), מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, זיו מורגן, עדן קארצב, עומר לקאו, סילאס דה סילבה, ג'יימס אדני, איסמעיל ריאן, קיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי