רפואה: "אנחנו נחמדים מדי". סילבס: "מוכנים לסבול כדי לנצח"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מאמן ק"ש לא נשמע מרוצה לאחר הפסדו הראשון בקבוצה: "קיבלנו גולים שקבוצה בליגת העל לא יכולה לספוג ואני לא אתן לזה לקרות". מאמן הפועל חיפה אמר מנגד: "היה יכול להיות קל יותר. הפציעות? נמצא דרך להסתדר"

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, אפשר לומר שהפועל חיפה יצאה לדרך חדשה אחרי שרשמה ניצחון שני ברציפות בבית עם 1:2 על קריית שמונה. נס זמיר כיכב עם צמד והעלה את המארחת ליתרון כפול, שער מצמק של עומר לקאו לא עזר לקובי רפואה לרשום הפסד בכורה.  אך למרות הניצחון לא הכל ורוד להפועל חיפה, אלמוג בוזגלו פרק את הכתף פעם נוספת, הוחלף כבר במחצית הראשונה ופונה לבית החולים רמב"ם. לאחר מכן בוזגלו שוחרר לביתו לאחר שכתפו הוחזרה למקום בהליך של הרדמה של מלאה.

מאמן קריית שמונה קובי רפואה אמר בסיום: "ראיתי המון דברים, אנחנו נחמדים מדי וכשזה קורה אנחנו לא משיגים נקודות. קיבלנו גולים שקבוצה בליגת העל לא יכולה לספוג ואני לא אתן לזה לקרות. כי להיות נחמדים זה ליד". לא תשמעו אותי מתרץ, ידעתי שזה מה שיש לי וזה בסדר כרגע, מעבר ליכולת הקבוצה צריכה להיות רעה, ואני בטוח שהדברים ישתפרו בהמשך".

על המשחק נגד הפועל תל אביב: "כמובן שזה משחק ידברו עליו הרבה, אבל מבחינתי כרגע אני רוצה להרים את השחקנים".


קובי רפואה לא מרוצה מקבוצתו (מאור אקלסלסי)

חיים סילבס סיכם: "זה התחיל מקסים, עכשיו זה זמן טוב ליהנות, אבל אנחנו סובלים. המשחק לקח אותנו לאתגרים נוספים. גם בוזגלו שנפצע, אבל יש הרבה מאוד אופי, יכולנו לספוג, אבל אנחנו יכולים לסבול כדי לנצח. אם כל הכבוד לקריית שמונה היה יכול להיות יותר קל".

מכת הפציעות: "אנחנו נטפל בכל ונמצא את הדרך להסתדר, היו ימים שהיה לנו סגלים מפוצצים וזה לא היה גרנטי לתוצאות, נגד מכבי תל אביב נעשה הכל כדי לנצח ונראה לאיפה זה יילך".

סוגית עדן בן בסט: "מעולם לא היה אגו אישי, לא שלי ולא של אף אחד מהם. היה מקרה וטיפלתי בו, אני שמח שכולם התיישרו לטובת הקבוצה, ההחלטות שלי הם לא לטובת חיים סילבס".


חיים סילבס. "נמצא את הדרך להסתדר" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי