שלום אדרי: "הבטן מתהפכת, חלמתי על שער ניצחון בטדי"

שלום אדרי
שלום אדרי | דני מרון

הקשר העניק לבית"ר ניצחון ביתי ראשון כשהיה ארבע דקות בלבד על המגרש: "אני עובד קשה באימונים כדי לקבל הזדמנויות, אין כיף כזה". רוני לוי: "הסטטיסטיקה בטדי תתיישר". חיים התאכזב: "שונא להפסיד בכבוד"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה ניצחון רביעי ברציפות מבלי לספוג לראשונה מאז 2007 כשגברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל כפר סבא ושמרה על המקום הרביעי. אולם, חשוב מכך, זה היה ניצחון הבית הראשון של הקבוצה מהבירה באצטדיון טדי. שלום אדרי, שעלה מהספסל בדקה ה-82, היה גיבור הניצחון כשהבקיע כעבור ארבע דקות את שער הבכורה שלו בליגת העל וגרם להתפרצות שמחה בטדי.

אדרי הנרגש אמר לאחר המשחק: "אני שמח, מרגיש שאני עובד קשה באימונים בשביל לקבל את הדקות שלי במשחקים ואני אמשיך לעבוד קשה. הגול הוא בונוס גדול, העונה עוד ארוכה. הבטן לפעמים סוערת, אין כיף כזה, אי אפשר לתאר את זה במילים. מהיום בו התחלתי לשחק כדורגל חלמתי על לשחק בטדי ולכבוש בטדי.

על השאיפות: "אני חושב שהשאיפות הן לבוא ממשחק למשחק ולהתקדם משמה. אין לנו מטרה. כל שבוע נסתכל מחדש, זה מה שרוני אומר לנו וגם שאר גורמים במועדון".


שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם שלום אדרי (דני מרון)

רוני לוי: "הניצחון היה קשה מאוד, אבל ציפינו למשחק קשה מאוד. כפר סבא שיחקה נהדר מתחילת העונה וגם במשחק האחרון שלה. היא קבוצה מאומנת ומאוד מסוכנת. משחקים מהסוג הזה שאתה לא מכריע אותם מההזדמנויות הראשנות אז מתחיל לחץ מנסוים והיריבה מקבלת ביטחון. אני שמח שלא איבדנו את הסבלנות ולא היינו חשופים. הניצחון מוצדק.

על הקושי בטדי: "היה לנו קשה מתחילת השנה בכל המשחקים ולא רק בטדי. אני לא מוצא סיבה מיוחדת. לדעתי טדי זה מבצר, זה בית, הקהל דוחף בצורה מדהימה וזה מטורף. גם במשחקי חוץ כמובן צריך לציין אותם. אני מאמין שהסטטיסטיקה תתיישר. על היכולת: "היו עליות וירידות ותמיד יש מה לשפר, תמיד אני שואף עם הקבוצה ליותר. אנחנו עובדים קשה מאוד ואני בטוח שנשתפר. כשנשאל האם הניצחון מראה על השאיפות: "אני חושב שבמעשים נוכל להוכיח ופחות בדיבורים. כל ניצחון ייתן לנו עוד אפשרויות וזכות לדבר על דברים עתידיים".

אופיר חיים ראה את קבוצתו שוב מפסידה בדקות האחרונות. חיים אמר: "זה מדאיג אותי, מחויבות יש כאן במאה אחוז, עוד טיפה ריכוז, הפרטים הקטנים. חבל על ההפסד אבל אנחנו עם הפנים קדימה. המחמאות הן טובות לתקשורת אני לא מתעסק בזה. אנחנו לא מחכים לזה. אני רוצה לשחק טוב ולנצח. משחק בטדי הוא מהקשים ביותר. לדעתי היה לנו חוסר ריכוז של שנייה ושילמנו על כך מחיר. אני שונא להפסיד בכבוד זו שנאת חיי. נרים את הראש, נתכונן היטב לחדרה ונקווה להביא נקודות"


רוני לוי (דני מרון)

על המעבר למערך הגנתי: "הייתי צריך להגיב לעובדה ששיחקו שם שני חלוצים ולמגנים שלי היו שני צהובים, חששתי מכך שנשחק עם עשרה שחקנים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי