בכפ"ס מאוכזבים: "בכל משחק עובדים 90 דקות והסוף דומה"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

הקבוצה של אופיר חיים שוב יצאה עם המחמאות: "לא ייאמן שספגנו חמישה שערים אחרי הדקה ה-85". מחמאות לאטנדה שנפצע וייבדק, בקבוצה חוששים מקרע במפשעה שישביתו לזמן רב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפ"ס רצו לפני שני המשחקים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים להשיג לפחות נקודה, אך למרות המחמאות והיכולת הלא רעה, הקבוצה מהשרון כשלה ואמש הפסידה 0:1 באצטדיון טדי ושוב ספגה שער מאוחר.

בדומה למשחקים מול הפועל ת"א ומכבי חיפה, הקבוצה של אופיר ספגה אחרי שהציגה כדורגל לא רע, ורשמה הפסד שלישי ברציפות. "הגיע לנו יותר, אבל זה הכדורגל" אמרו במועדון באכזבה. "היינו צריכים להחזיק עוד ארבע דקות בסה"כ. מה עושים כדי לפתור את הבעיה של הגולים המאוחרים? פשוט להבקיע לפני" אמרו במועדון בחצי גיחוך.

"פשוט חבל" אמרו שחקנים מנגד. "אנחנו בכל משחק עובדים קשה במשך 90 דקות ובסוף הכל אותו דבר. זה לא ייאמן שבמשחקים האחרונים אנחנו סופגים חמישה שערים אחרי הדקה ה-85" אמרו באכזבה בקבוצה.


לירוי צעירי מול עלי מוחמד. שוב אותו סיפור (דני מרון)

אם לא די בהפסד, כפ"ס ספגה מכה נוספת עם פציעתו של בלם הקבוצה סודיק אטנדה. השחקן שהוחלף במהלך המחצית השנייה, סובל מכאבים במפשעה ויישלח לצילום, כאשר בקבוצה חוששים מקרע במפשעה שעלול להשביתו לתקופה ארוכה. "נחכה ונהיה חכמים יותר, אבל אם מדובר בקרע זו מכה קשה. בתקופה שלו כאן סודיק הוכיח שהוא אחד הבלמים הטובים בליגה" אמרו במועדון מהשרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי