בחדרה אופטימיים: אליאל פרץ עשוי להיות בסגל מול כפ"ס

אליאל פרץ
אליאל פרץ | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מקצב החלמתו של הקשר, שעשוי לחזור לאימונים מלאים עד סוף השבוע. במועדון מגבים את גוטמן אחרי הנביקורות הנוקבות: "הקבוצה במקום השישי ומגיע לו קרדיט גדול על כך"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חדרה קיבלו אתמול (ראשון) יום מנוחה והיום יתחילו בהכנות לקראת משחק הליגה הבא ביום ראשון מול הפועל כפר סבא, אבל גם ביום המנוחה במועדון לא הצליחו להתעלם מהביקורת שספג המאמן ביום שאחרי ה-0:0 נגד בני יהודה.

צורת המשחק של גוטמן ויכולת שחקניו, שמיעטו לאיים על השער וכאמור נפרדו שוב בתיקו ללא שערים, הובילו לביקורת נוקבת גם מבפנים, אבל בקרב ראשי המועדון מביעים גיבוי מוחלט במאמנים ומחזקים אותו: "הקבוצה במקום השישי ומגיע לגוטמן קרדיט גדול. המטרה של הפועל חדרה היא להישאר בליגה ובשביל כך יש גם נקודות שלוקחים במשחקים כאלה".

בנוסף, במועדון מציינים כי חלק מהביקורת צריכה להיות מופנית כלפי השחקנים על היכולת שלהם בחלק ההתקפי והפנו אצבע מאשימה ליכולתו החלשה של דידייה קוגבנייה שהוחלף, כמו גם לעבר לוסיו שאינו תורם בדומה לעונה שעברה.


במועדון יצאו להגנתו. גוטמן (דני מרון)

מעבר לכך, בחדרה מציינים שהם הגיעו למשחק ללא שני שחקנים משמעותיים: מנשה זלקה ואליאל פרץ, כאשר לגבי האחרון ישנה אופטימיות לגבי שיתופו מול כפר סבא.  בתחילה דובר כי פרץ יחזור לאחר הפגרה, אבל לאחרונה חזר הקשר לאימונים חלקיים ועד סוף השבוע מקווים בחדרה כי יצליח להתאמן באופן מלא ואם לא ירגיש כאבים אז יהיה בסגל הקבוצה למשחק מול כפר סבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי