בקשת חדרה נדחתה, לא תוכל לצרף מחליף לחביב אוחיון

חביב אוחיון
חביב אוחיון | אודי ציטיאט

בהחלטה של בית הדיון העליון של ההתאחדות נכתב: "עם כל הסימפטיה, הרי שמבחינת התקנון אין מצבה שונה ממצבן של האחרות". בקבוצה התאכזבו מאוד ויעדיפו שלא לצרף שחקן חופשי אלא לחכות לינואר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה הבוקר (שני) את בקשתה של הפועל חדרה להחתים שוער חדש לפני מועד ההעברות בחודש ינואר זאת לאור פציעתו הקשה של חביב אוחיון שכזכור נפצע לפני כחודש. במכתב שהגיע מנשיאות בית הדין נכתב: "עם כל הסימפטיה לפציעתו הקשה של השוער, הרי שמבחינה תקנונית אין מצבה של הקבוצה שונה ממצבן של קבוצות אחרות בהן נפצעו שחקנים והושבתו לתקופות ארוכות, בין בתוך המגרש ובין אם מחוצה לו".

עוד נכתב בהודעה: "היענות לבקשה עלולה לגרום לפריצה מוחלטת של הוראות התקנון לעניין מועדי ההעברות ועלולה אף להביא (ובצדק) גל של בקשות מצד קבוצות אחרות לחריגה ממועמדים אלו בכל מקרה של פציעה, פרישה של שחקן ועוד. אין ולא ניתן לערוך אבחנה בין קבוצות שונות ועל אותו משקל – אין לערוך אבחנה בין הפציעות השונות. הוראות התקנון בעניין זה הינן ברורות וחד משמעיות". עו"ד אסף הדסי היה זה שהכריע בשם נשיאות בית הדין העליון.

בחדרה קיבלו את ההודעה באכזבה רבה ובחשש כי לקבוצה אין שוער שני משמעותי שישמש כמחליפו של אוסטין אג'ידה, שכזכור נפצע במשחק מול בני יהודה אבל המשיך לשחק ונראה כי עד חודש ינואר לא תתחזק הקבוצה בשוער נוסף (שהוא שחקן חופשי) אלא תמתין לפתיחת חלון העברות ואריאל מסיקה הצעיר ימשיך לשמש כשוער שני.

אוסטין אג'ידה. גם הוא פצוע (זאב דיקמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי