במכבי חיפה אישרו: "זו הייתה החותמת, אנחנו רוצים אליפות"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | דני מרון

הירוקים מאושרים לאחר הניצחון הדרמטי נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. "יש לנו העונה אופי כדי להגיע הכי רחוק". בלבול זכה למחמאות, מאבוקה פרץ בבכי. שועה נטש את אימון השחרור עקב מתיחה בשריר הירך האחורי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה בעננים. אמש (שני) הירוקים השיגו ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב, ניצחון דרמטי במיוחד במהלך תוספת הזמן בעזרת שער נפלא של המגן ארנסט מאבוקה. דקות רבות חגגו שחקני הקבוצה בחדרי ההלבשה באצטדיון בלומפילד.

עוד לפני שריקת הפתיחה, המאמן מרקו בלבול ידע היטב כי הוא וקבוצתו מגיעים לקרב קשה מאוד, למרות פערי האיכות הברורים בין הצדדים. לאחר הניצחון, במועדון מהכרמל הבינו שוב כי מדובר בקבוצה אחרת, בהשוואה לעונות הקודמות, כזאת שצפויה להיאבק על תואר האליפות על לסיום העונה. "זו הייתה החותמת שלנו – אנחנו רוצים אליפות" סיפר גורם בקבוצה.

"כל שבוע יבואו ויגידו שאנחנו עומדים בפני מבחן, אבל יש דבר אחד ברור – העונה יש לנו את האופי להגיע הכי רחוק שאפשר". בלבול זכה למחמאות לאחר ההתמודדות, בעקבות העובדה שבחר להמתין במהלך המחצית השנייה עם החילופים שרצה לבצע, ודווקא הורה ליאניק ווילדסחוט ודולב חזיזה להחליף ביניהם אגפים, שינוי שהוביל במהרה לשער השוויון.

בלבול. זכה למחמאות לאחר הניצחון בבלומפילד (דני מרון)
בלבול. זכה למחמאות לאחר הניצחון בבלומפילד (דני מרון)

מאבוקה מצידו זכה גם הוא לשבחים רבים והיה נרגש מאוד בחגיגות על כר הדשא, כאשר כ-8,000 אוהדים בירוק קראו בשמו. בחדר ההלבשה הקמרוני אף בכה מהתרגשות. "הוא ניצח את המשחק בשני צידי המגרש. אם הוא לא היה מציל אותנו במהלך המחצית הראשונה, היינו מדברים אחרת". הודו גורמים בקבוצה. ירדן שועה, שנכנס כמחליף בדקה ה-83, גרף גם הוא מילים טובות, לאחר פתיחת הרגליים המבריקה שביצע במהלך המכריע, אשר סידרו למכבי חיפה את הניצחון החשוב בתוספת הזמן.

עם זאת, בשעות אחר הצהריים התקבלו בשורות פחות טובות בהקשרו של שועה. בדקות האחרונות של אימון אשר נערך היום לשחקנים ששיחקו מעט אתמול או לא נטלו חלק בכלל, הרגיש החלוץ מתיחה קלה בשריר האחורי והצוות המקצועי אישר לו לעזוב את האימון. השחקן ייבדק מחר.

במועדון הירוק מסתכלים כעת על מחזור הליגה הקרוב, בו יארחו בסמי עופר את בית"ר ירושלים לקרב צמרת אדיר ביום ראשון. הקהל הירוק בטירוף כשהמועדון הודיע היום (שלישי) כי לא פחות מ-24 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם. היציע הדרומי נפתח לטובת הקהל הירוק לאור הביקוש הרב. בחיפה הודה בסיום המשחק עם האדומים כי היכולת שהציגו הייתה רחוקה ממושלמת, ושהקבוצה תהיה חייבת להשתפר על מנת להשיג ניצחון נגד הירושלמים ולצאת לפגרת הנבחרות בטעם מתוק.

מי שנעדר מהספסל אתמול הוא עוזר המאמן גל אלברמן, שטס למספר ימי לימודים בשווייץ. כפי שפרסמנו בעבר, האחרון החל ללמוד לתואר לניהול כדורגל מטעם אופ"א, לצד שמות כמו קאקה, דידייה דרוגבה ואנדריי ארשבין.

מאבוקה. הקמרוני פרץ בבכי בחדר ההלבשה (דני מרון)
מאבוקה. הקמרוני פרץ בבכי בחדר ההלבשה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי