קריאף לא כשיר למכבי חיפה, האופציה על קונטה מומשה

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

קשר בית"ר ירושלים קיבל החלטה לחזור בהדרגה לאימונים ולא יוכל לשחק בסמי עופר, גם פלומיין בספק. במועדון מרוצים מהמגן, שיקבל תוספת בתמורה להישארות עד קיץ 2021. חוזהו של שלום אדרי צפוי להתחדש אוטומטית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תודיע בקרוב לאנטואן קונטה כי היא מאריכה את חוזהו בעונה נוספת, כך הוחלט לאחרונה בשיחות פנימיות שהתנהלו במועדון. כזכור, בחודש יולי האחרון הודיעה בית"ר ירושלים כי היא מימשה את האופציה שלו בחוזה. לבית"ר יש אופציה גם לעונה הבאה וראשי המועדון ייפגשו עם השחקן, שדורש גם שדרוג מסוים ביחס לחוזה הקיים. על פי מקורבים לעסקה, לקונטה הובטח כי חוזהו ישודרג אם ימשיך לעונה נוספת.


בנושא אחר: מתברר כי בית"ר ירושלים לא תצטרך לפעול להארכת החוזה של שלום אדרי, שאחרי המשחק קיבל שבחים מרוני לוי ומהשחקנים. הסיבה: בית"ר מחזיקה באופציה לעונה הבאה והחוזה אמור להתחדש אוטומטית בתום העונה. בשיחות בין יוסי בניון לשחקן, הובהר לאחרון כי במידה ויהיה חלק מהרוטציה של הקבוצה החוזה יימשך עד קיץ 2021. השחקן עצמו עבר בימים האחרונים לירושלים ובמועדון זוקפים לעובדה הזו חלק מהשינוי שחל בו.


היום חזרה הקבוצה להתאמן ומי שלא נטל חלק הוא אופיר קריאף, שקיבל החלטה לחזור בהדרגה לאימונים לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי ולא יהיה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה. פרדי פלומיין עדיין לא מורשה לערוך אימון מלא וספק גדול אם ייכלל בסגל. במועדון רוצים לשמור על הסגל הקיים ואם פלומיין יחלים, מה שלא ידוע כרגע, הוא יחליף את גדי קינדה. כרגע, נראה ששלום אדרי יחליף אותו, אם כי גם לירן רוטמן נלקח בחשבון.


מאות מתוך אלפי האוהדים שנרשמו להגרלה בה תינתן להם הזכות לרכישת כרטיס קיבלו אתמול הודעה על זכייתם. אוהדי בית"ר יישבו בשער K בסמי עופר, ביציע התחתון וביציע העליון בכניסות A ו-B. הכנסת ציוד עידוד תתאפשר רק ביציע העליון.



צפוי להחליף את גדי קינדה בהרכב. שלום אדרי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי