משה סיני אמור להתמנות למנהל המקצועי של הפועל תל אביב

משה סיני
משה סיני | מאור אלקסלסי

כוכב העבר אמור לסכם בקרוב על חזרתו למתחם חודורוב בתור הסמכות המקצועית הבכירה, מהלך אשר מגביר את סיכוייו של שרון מימר לקבל את תפקיד המאמן. במועדון החליטו שדעת הקהל לא תהווה שיקול

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

האם נמצא הפיתרון לעונה הקשה של הפועל תל אביב? ראשי המועדון החליטו היום (שלישי), בוקר אחרי ההפסד המאכזב למכבי חיפה ועוד לפני פיטוריו של המאמן ניסו אביטן, לפנות לשחקן העבר של הקבוצה, משה סיני, ולהציע לו את תפקיד המנהל המקצועי במועדון, עמדה שלא אויישה מאז התקופה הקצרה בה עשה זאת אלי גוטמן.

הבעלים איציק ניסנוב נפגש ברמת גן עם סיני, שהציג בפניו את דרישותיו המקצועיות ואמור לסכם בקרוב על חזרתו להפועל תל אביב. מינויו המסתמן של כוכב העבר עשוי לסלול את דרכו של שרון מימר לעמדת המאמן וזאת בשל מערכת היחסים הטובה בין השניים. למרות זאת, מועמדותם של ניר קלינגר ומסאי דגו עדיין על הפרק.

סיני (58), אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, שזכה עם האדומים בשלוש אליפויות בשנות ה-80 וגם בגביע המדינה, הכעיס את האוהדים שלא סלחו לו על כך שעזב לבני יהודה אותה הוביל לאליפות היסטורית. הם הפגינו בעבר נגד חזרתו למועדון. ובכל זאת, סיני חזר, הוא שימש כמאמן-שחקן באדומים אך דרדר את המועדון לתחתית ב-1996/97 ועזב. הוא מעולם לא הצליח לשחזר את קריירת המשחק המוצלחת שלו גם על הקווים.

הוא רשם פרק לא מוצלח גם במכבי פ"ת (עונת 1997/98), אימן את הפועל כפר סבא ובמשך ארבע שנים היה מאמן הנבחרת הצעירה. בין 2004 ו-2010 היה עוזר מאמן נבחרת ישראל. מאז 2017, אז עמד על הקווים של מכבי הרצליה והיה שקוע במקום האחרון והתפטר – לא עמד על הקווים. האם סיני יחזור לחודרוב אחרי למעלה מ-20 שנה?

במועדון החליטו שדעת הקהל לא תהווה הפעם מכשול בניגוד לרצון להחתים את אלישע לוי בזמנו (אימן את הפועל בית שאן ב"משחק השרוכים"), כשיש רצון לשינוי ההתנהלות.


משה סיני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי