גם שחרור בוזגלו על הפרק: הפועל ת"א מתכננת מהפכה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

עידן משה סיני וניר קלינגר יוצא לדרך. בכירים יצטרכו להוכיח את עצמם בחודש הקרוב ואחרת יתבקשו לעזוב, בסביבת המועדון מודים: "תקועים עם סגל שמועמד לרדת". וגם: הסיבה להחזרת המנג'ר ושכרו של המאמן נחשף

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יוצאת היום (רביעי) לעידן חדש, לאחר פיטוריו אתמול של המאמן ניסו אביטן והצבתם של משה סיני כמנהל המקצועי ושל ניר קלינגר בעמדת המאמן, כאשר בשעה 15:30 יתייצבו השניים למסיבת עיתונאים רשמית להצגתם ולאחר מכן יערוך אימון הבכורה לקראת המפגש הלוהט בשבת נגד הפועל קריית שמונה ומאמנה, אקס האדומים קובי רפואה (14:45, ישיר בספורט4).

סיני נחשב מזה זמן רב כמועמד לשוב להפועל תל אביב, לאור העובדה שנערץ על ידי האחים איציק ושרון ניסנוב בצעירותם, כשאביהם, ניסן ניסנוב ז"ל, היה מנהל הקבוצה. אמנם ניסיונות בעבר להשיב את סיני להפועל תל אביב לא צלחו, אלא שבשבועות האחרונים המהלך החל לצבור תאוצה וכעת נפל הפור ו"מספר 7 לב אדום" חזר.

"הוא היה כאן כמנג'ר בתחילת שנות ה-90 והוא האדם הנכון להתחיל במודל החדש כעת", אמרו בקבוצה על סיני, "הוא וקלינגר מהדור שזוכר ויודע מה זה הפועל תל אביב והם יחזירו את המועדון למרכז הכדורגל הישראלי".

גם ניר קלינגר כבר היה עם רגל וחצי בחודורוב בקיץ האחרון, לאחר עזיבת המאמן קובי רפואה, אבל רגע לפני מימוש המהלך הם שוכנעו לבחור בניסו אביטן שהיה סגור בהפועל חדרה. סיני וקלינגר נמצאים במערכת ידידותית והשניים מעריכים מאוד אחד את השני כשחקנים בעבר וכקפטנים בנבחרת ישראל. שכרו של ניר קלינגר יהיה 60 אלף שקלים ברוטו, כמו חוזהו של ניסו אביטן שאיתו ועם נציגיו תתקיים פגישה להסדר הפיצוי או שהצדדים יפגשו בבוררות ההתאחדות לכדורגל בקרוב.


קלינגר. "מהדור שזוכר ויודע מה זה הפועל תל אביב" (דני מרון)

תוכניות המהפכה
הפועל תל אביב אמורה לשנות את פנייה בהדרגה ושחקנים בכירים יתבקשו להיפרד מהמועדון, כשהחץ מכוון אל שמות כמו הקפטן מאור בוזגלו וחלק מהשחקנים הזרים. העלות הכספית של הבכירים גבוהה ותרומתם המקצועית היא נמוכה ביותר, טוענים בקבוצה.

גורם בסביבת המועדון הסביר: "מלבד הבלם רז שלמה והחלוץ אושר דוידה, אין דרישה על שום שחקן של הפועל תל אביב, אין כסף שיכנס לחשבון והמועדון תקוע איתם. את סעיף השחרור של אוראל דגני על סך 400 אלף דולר שום מועדון בישראל לא מימש. הפועל תל אביב תתקע עם קבוצה חלשה וסיפור התביעה הכספית של אחמד עאבד יהיה מול כול שחקן שיתבקש לחפש קבוצה אחרת. הסגל הנוכחי מועמד לרדת ליגה ומהפכה ענקית צריכה לשנות את המועדון".

יצוין כי מרווין פירסמן מסיים חוזה בקיץ ומול פרנסיס קיירה יש סעיף יציאה בחודש ינואר, כך שהם שניים שמסומנים לעזוב כשהחלוץ הניגרי מייקל אולהה אמור להצטרף בעוד כשבועיים ויוכל להתחיל לשחק רק בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי