שחר הירש גמר את העונה, עומר דמארי ייעדר נגד קריית שמונה

שחר הירש, עופרי ארד
שחר הירש, עופרי ארד | דני מרון

מכה קשה להפועל ת"א: החלוץ שנפגע נגד מכבי חיפה סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת, חברו לחוד סובל מקרע במפשעה וישוב בסוף החודש. קלינגר לשחקנים באסיפה הראשונה: "כולם יקבלו הזדמנות, נהיה קבוצה רעה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר מסיבת העיתונאים החגיגית והצגתם של נציג הבעלים החדש משה סיני והמאמן ניר קלינגר, הפועל תל אביב קיוותה להעביר הילוך, לשנות פאזה ולעשות את ההכנה הטובה ביותר שהיא יכולה לקראת המשחק בשבת נגד האקס קובי רפואה וקבוצתו הפועל קריית שמונה (החל מ-14:45, ישיר בספורט4), אלא שבקבוצה קיבלו היום שתי בשורות מאוד קשות: לא רק שהחלוץ עומר דמארי ייעדר בשבת, אלא ששחר הירש סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת וייעדר בין שישה לשמונה חודשים, כך שכבר לא ישוב לשחק העונה.

הירש, שנפגע נגד מכבי חיפה והמשיך לשחק למרות הכאבים עד שלא יכול היה יותר לשאת בכאב, עבר בדיקת MRI, אובחן כי סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת וצפוי לעבור ניתוח, כך שבתקווה יוכל לשוב לכשירות מלאה עד פתיחת עונת 2019/20. עומר דמארי, לעומתו, סובל מקרע קטן במפשעה ואמור לשוב לכשירות בסוף החודש, לאחר פגרת הנבחרות והשזרוע.

כל זאת התרחש במקביל ליציאה לדרך חדשה, לעידן חדש אפילו, תחת סיני וקלינגר. האחרון ניסה ככל שביכולתו לשים מאחור את ההפסד הדרמטי 2:1 למכבי חיפה, המשחק שלמעשה חרץ את גורלו של ניסו אביטן שפוטר, כשערך אתמול בערב אספת שחקנים ראשונה במהלכה העביר מסרים ברורים לחניכיו החדשים.


הירש. לפחות חצי שנה בחוץ (דני מרון)

"כל השחקנים בסגל מתחילים מעכשיו עם דף חלק ונקי, כולם יזכו ויקבלו ממני קרדיט להוכיח את עצמם", אמר קלינגר לשחקנים, "עכשיו ובמשך שלושת הימים הבאים מעניינת רק המשימה הקרובה בצפון – נהיה ממוקדים במשחק נגד קריית שמונה". השחקנים היו דרוכים ושמעו מהמאמן החדש את האני מאמין שלו על איך הוא רוצה לראות מעכשיו את הקבוצה: "הפועל תל אביב תהיה מעכשיו מחויבת, אגרסיבית ורעה במגרש".

בצד החיובי יותר, החלוץ הגינאי דמבה קמארה התאושש מהפגיעה בקרסול וגם אור אינברום חזר להתאמן לאחר שנעדר מהמשחק נגד מכבי חיפה בשל כאבי בטן וחשש שהתבדה בבית החולים לניתוח בתוספתן. להרכב נגד קריית שמונה יחזור הקשר ניר לקס, שסיים עונש הרחקה מהמשחק נגד הפועל חיפה. להבדיל, עדיין לא כשיר הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי.


סיני וקלינגר. הבהירו שהמשחק בקריית שמונה מעל הכל, כרגע (עדי אבישי)

לכולם במועדון ברור כי קלינגר וסיני ייבחנו מעכשיו בכל אימון ומשחק את סגל השחקנים לקראת חלון ההעברות של ינואר, בו מתוכנן לבצע שינוי מקצועי שהיקפו והאופן בו יתבצע בהתאם לתוצאות הקבוצה עד ה-8.1.2020, אז נפתח חלון החורף. נכון לעכשיו, השחקן הראשון שינחת בעוד כעשרה ימים הוא החלוץ הניגרי מייקל אולהה שכבר חתם במועדון בקיץ ורק כעת סיים את דרכו בקבוצתו מוויטנהאם.

סיני, אגב, לא יישב על הספסל במשחקי הקבוצה, אלא לצדם של ארבעת בעלי המועדון ובהם האחים ניסנוב, שבמסיבת העיתונאים הוא אישר כי מדובר בחברות ארוכת שנים.

דמארי. קיוו לראותו היום על הדשא באימון, אך יחכו כחודש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי