כץ: "מקווה שלא רק נכבוש אלא גם ננצח את מכבי ת"א"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

הבעלים אופטימי לקראת האלופה (שבת, 19:35, ספורט4) ואמר: "הם הכי טובים אך הכל יכול להשתנות. הנבחרת? שחקנים מהמרכז זוכים לעדיפות". על בוזגלו: "אם יבקש חוזה, נשוחח איתו". סילבס: "לא אצא בהצהרות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד מכבי תל אביב (19:35, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה תגיע למשחק מעודדת משני הניצחונות הרצופים שהשיגה אך מצד שני גם בהרכב חסר ללא הבלם ניקולה גולאן שלמרות הרצון התקשה להתאמן אתמול (רביעי) ולא צפוי להיות כשיר למשחק מול הצהובים. כ-500 אוהדי הקבוצה כבר רכשו כרטיסים למשחק בבלומפילד כאשר הצפי שכ-1500 אוהדים יגיעו לעודד את הקבוצה. היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה נכחו הבעלים יואב כץ והמאמן חיים סילבס.

כץ אמר בפתח דבריו: "אני מקווה שהפועל חיפה תהיה הראשונה שתנצח ולא רק שתכבוש ראשונה מול הצהובים. אני מסתכל על הליגה ומכבי תל אביב מקום ראשון בהפרש של שלוש נקודות אז בשלב הזה היא הקבוצה הטובה בליגה אבל הכל יכול להשתנות. להבקיע מולם זה לא מספיק אלא רצון לנצח. נצטרך לשחק את המשחק הכי טוב שלנו. אני לא חושב שצריך להגיד משהו לקראת משחק כזה נגד מכבי, ואם צריך להגיד לשחקנים משהו אז הם בבעיה".

על כך שאין שחקנים מהפועל חיפה בנבחרת: "אני חושב שכמה שחקנים יכלו להיות בסגל אבל מצד שני השחקנים שלנו יוכלו לנוח לקראת המשך הליגה. אני לוקח את זה אחורה –  50 שנים ששחקנים ממרכז הארץ מקבלים עדיפות וזה קרה במקרה הזה. היריבה העירונית עם רוב הקהל ממרכז הארץ וזה נתן להם השפעה ששלושה שחקנים נמצאים בנבחרת ישראל".


יואב כץ וחיים סילבס. אופטימיות מצד הבעלים לקראת המשחק (מאור אלקסלסי)

המורשת שלו: "אני מסתכל על זה כמסע כי הקבוצה התחילה טוב ואח"כ פחות טוב וכעת חזרנו לכיוון הנכון. אנחנו כרגע במקום חמישי בליגה וגם מקום חמישי בכמות הקהל שבא לצפות במשחקים, אך הבסיס שלנו צר כי מספר קטן של אנשים מחזיקים את הקבוצה וההוצאות בחיפה יותר גדולות מאשר בתל אביב הכוונה לכמות האחזקה במגרש ובמתחם האימונים ואנחנו לא מקבלים עזרה מאף אחד. למרות זאת, אנחנו נמצאים בטופ ועם הישגים גדולים בשנים האחרונות. יותר בריא בכל עסק שהבעלים יהיה נוכח תמיד ולא יהיה רחוק".

על אלמוג בוזגלו שמסיים את חוזהו בקיץ וסובל מפציעות חוזרות בכתף: "הוא צריך לעשות את מה שהכי חשוב לבריאות שלו וזה אמור להשפיע על הקריירה שלו וזאת החלטה אישית שלו. דיברתי איתו על הנושא אבל בסופו של יום זאת החלטה שלו. זמן ההחלמה הוא חודשיים וזה לא פרק זמן כזה ארוך, אבל אני לא רופא והוא ספורטאי למופת ויקבל את ההחלטה שלו. אם הוא יבקש חוזה אז אולי נשוחח איתו, אבל כרגע הוא לא החליט כלום".

המאמן חיים סילבס: לא רצה לצאת בהצהרות: "אני באופן אישי, לקראת משחק נגד האלופה – שי לי הרבה כבוד כלפיה ויהיה טיפשי ולא צנוע לצאת בהצהרות. נכבד את מכבי תל אביב. ברור שנצטרך לעשות משהו יוצא דופן מולם. הפועל חיפה מוכנה לעשות משהו יוצא דופן כדי לתפוס את מכבי  ביום פחות טוב. מכבי בבלומפילד זה יהיה סיפור שונה".

אלמוג בוזגלו. "אם יבקש חוזה – נשוחח איתו" (מאור אלקסלסי)

על אלמוג בוזגלו: הוא שחקן נהדר, הראשון שביקשתי להחתים הקיץ. הוא סובל מחוסר מזל, מפגין מלחמה ואני גאה בו שהוא ווינר והסיפור שלו עם הכתף הוא לא קל. הוא יתרום לנו במשחק הקרוב ונעשה חושבים במהלך הפגרה ואני לא מאוד אופטימי לגבי חזרתו מהפציעה. אלמוג בוזגלו צריך לדאוג לעונה כי אם הוא בריא אז הוא שחקן נהדר ותמיד ירצו אותו. חשוב שיהיה כשיר ובריא".

נקודות תורפה של מכבי: "נצטרך לתפוס את החולשות המועטות של מכבי תל אביב ולהיות מדויקים. מכבי קבוצה שדרסה בעונה שעברה ואסור לנו לזלזל בהם". עוד הוסיף סילבס: "אני חושב שהיום אף אחד לא מזלזל בהפועל חיפה. אנחנו יכולים לנצח בכל מגרש".

חיים סילבס. "אף אחד לא מזלזל בהפועל חיפה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי