לוי הפתיע: רוטמן תורגל בהרכב, גם זהבי צפוי לפתוח

לירן רוטמן, תמיר עדי
לירן רוטמן, תמיר עדי | דני מרון

אחרי שבן חיים ופלומיין תורגלו בשישי ב-11, המאמן ערך שינוי באימון המסכם לקראת מכבי חיפה. בית"ר סוגרת את ההכנות לקראת המשחק בסמי עופר ונזכרת בניצחונותיה האחרונים שם

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי חיפה, וזכתה לתמיכה אדירה מצד האוהדים שלה בעקבות המומנטום החיובי. כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה נמכרו, ו-3,000 ירושלמים צפויים לעשות את דרכם מחר לסמי עופר המלא.

אחרי שתרגל אתמול (שישי) את טל בן חיים ופלומיין בהרכב, מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מפתיע: במהלך האימון המסכם תורגלו הקשר השמאלי לירן רוטמן שנכנס להרכב אתמול רק בסיום האימון וגם הבלם אור זהבי. אם ההרכב הזה יפתח מחר המשמעות: פרדי פלומיין וטל בן חיים יפתחו על הספסל. כזכור, בן חיים פתח במהלך המשחק האחרון בהרכב ואילו פלומיין נותר ביציע בשל פציעה..

במועדון נזכרו אתמול בשני המשחקים האחרונים בהם בית"ר התארחה בחיפה וניצחה בתוצאה זהה:1:2. "זה אפשרי גם ללא קשר לסטטיסטיקה הזאת", אמר אתמול אחד משחקני הקבוצה. "אנחנו נראים טוב, באים עם ביטחון ורוצים לנצח. מכבי חיפה בכושר טוב, אבל זו משוכה שצריך ואפשר לעבור".


פרדי פלומיין. עשוי לחזור להרכב (דני מרון)

כפי שפורסם בשבוע שעבר, הבלם הוותיק זוכה להערכה מהצוות המקצועי שרוצה להחזיר אותו לעניינים. ההיעדרות של אור זהבי בשבוע שעבר לא משנה את העובדה שהוא הפך להיות חלק מהרוטציה של רוני לוי ונראה כי השניים ימשיכו להיאבק על מקום בהרכב גם בהמשך. אנטואן קונטה הוא השחקן המועדף בצד ימין ובית"ר תעסוק בהמשך גם בהארכת החוזה שלו לעונה נוספת.

במועדון מנסים לא לייחס חשיבות גבוהה מדי לחזרה של יוסי בניון לסמי עופר. "הוא ורוני לא חוזרים לשם בפעם הראשונה. זה טוב לפיקנטריה, אבל לא מעבר", אמר גורם במועדון. "התגובה של האוהדים מחיפה במשחק השלום לא הייתה במקומה, אבל כמו ששמתם לב, יוסי שמר על פאסון. הוא כבר לא מתרגש מהדברים האלה".

הרכב משוער:איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין; תמיר עדי, דן איינבינדר, עלי מוחמד, לירן רוטמן, לוי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי