שחקנים בבית"ר ירושלים: "בן חיים מוערך. התחרות קשה"

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

עם התכנית של רוני לוי "להצעיר" את ההגנה של בית"ר, הבלם הוותיק נדחק הצידה. קונטה ימשיך כמגן. המעקב אחר ממן נמשך לקראת ינואר. יוסי בניון זומן למשחק השלום: "מתרגש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
לאחר חופשה בת יומיים, בית"ר ירושלים חזרה היום (שלישי) להתאמן לקראת המשחק מול בני יהודה ביום ראשון. אופיר קריאף שותף בחלק מהאימון ולאחר מכן עבר לקבל טיפולים, בזמן שעידן ורד השלים אימון מלא וכבש מספר שערים יפים. במועדון מרוצים מאור משני הניצחונות הרצופים האחרונים כשכזכור בשבת הביסה הקבוצה 0:4 את סקציה נס ציונה. המאמן רוני לוי מתכוון להמשיך עם רביעיית ההגנה שפתחה במשחק האחרון. המשמעות היא שאנטואן קונטה ימשיך כמגן ימני ושי קונסטנטין על הספסל.


שיחת היום במועדון עסקה בנוגע לפרסום המדיניות החדשה של לוי, עליה פורסם כאן לפני כשבועיים, לאחר הניצחון על מכבי נתניה. על פי המדיניות החדשה שלו, לוי "יצעיר" את החלק האחורי שלו ומתכוון לבנות את השלד של הקבוצה לשנים הבאות. באותו משחק מול נתניה, למשל, מהדקה ה-61, חוליית ההגנה נשענה על חמישה שחקנים עד גיל 23: נתנאל דלויה (21) קוסטנטין (23), אור זהבי (23), דיוגו ורדסקה (22) ומקסים גרצ'קין (23).


במועדון הסבירו כבר אז כי "מנסים לבנות כאן, מעבר לטיפוח שחקנים צעירים כמו גרסיה ושחקנים נוספים ממחלקת הנוער גם קו הגנה שימשיך כמה שנים ביחד. אם זה יצליח, זה ילווה את בית"ר לשנים הבאות", אמרו במועדון והבוקר הוסיפו: "אם זה יצליח, רביעיית ההגנה שלנו תרוץ גם בעונה הבאה". יחד עם זאת, ראוי להדגיש שאיתמר ניצן נשאר השוער הראשון של הקבוצה ואילו דלויה ימשיך לשמש כשוער משנה.



גרצ'קין וזהבי. קו הגנה לשנים רבות (דני מרון)


להחלטה להצעיר את החלק האחורי ישנה משמעות רחבה. כך למשל, שחקנים העריכו כי טל בן חיים שנדחק מעט הצדה לאחרונה לא יקבל את הקרדיט במשחקים הקרובים. "הכל טוב ויפה, עד ההפסד הראשון", אמר אחד מהם. "עם כל הכבוד לשני הניצחונות, טל שחקן מוערך מאוד וברור שתהיה כאן תחרות קשה מאוד".


במועדון מרוצים מאוד מהיכולת של גדי קינדה, המבקיע הבולט בבית"ר עד כה עם ארבעה שערים, אבל ללא קשר אליו, הם ממשיכים לעקוב אחר חנן ממן לקראת חודש ינואר. קשר הפועל באר שבע היה מבוקש בקיץ, אך העסקה לא יצאה לפועל. אם ישוחרר בחינם, בית"ר תפנה אליו במטרה לעבות את הסגל. 


בנושא אחר: שבוע לפני שריקת הפתיחה של משחק השלום, נבחרת כוכבי ישראל לדורותיה מקבלת חיזוק משמעותי לקראת המפגש עם רונאלדיניו, רוברטו קרלוס ויתר אגדות הכדורגל מברזיל, עם הצטרפותו של הקשר יוסי בניון, לנבחרת כוכבי ישראל אותם יאמן שלמה שרף. כידוע בניון הוא שיאן ההופעות בנבחרת ישראל, הוא פרש ממשחק פעיל בסוף העונה שעברה במדי בית"ר ירושלים, שהייתה קבוצתו האחרונה בקריירה הבינ"ל המפוארת, שהפכה אותו לאחד מבכירי השחקנים הישראלים בכל הזמנים. בניון, שילבש שוב את המספר 15 ויעלה לכר הדשא בסמי עופר אמר לקראת המשחק, "אני מאוד מתרגש ומחכה לעלות שוב ולשחק ביחד עם החברים לנבחרת מול אגדות נבחרת ברזיל. זו הולכת להיות חוויה גדולה לנו השחקנים ואני בטוח שגם לאוהדי הכדורגל בארץ".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתרגש ומחכה לעלות שוב ולשחק ביחד עם החברים לנבחרת מול אגדות נבחרת ברזיל זו הולכת להיות חוויה גדולה לנו השחקנים ואני בטוח שגם לאוהדי הכדורגל בארץ.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי