עוד אחד לרשימה: גם צעירי לא יהיה בסגל כפ"ס לקראת חדרה

לירוי צעירי, טום שלח
לירוי צעירי, טום שלח | אודי ציטיאט

הקשר, שסובל מרגישות בשריר האחורי, יצטרף אל אוטנדה, סולומון, שלח ומיזן. ורנאס צפוי לקבל צ'אנס אחרון ולפתוח, גם אפריאט בתמונה. רוטשטיין וברקמן ב-11. "לא נלחצים מהמצב בטבלה כי לא חשבנו שנברח בשלב כזה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שלושה הפסדים רצופים בהם הקבוצה סופגת בדקות האחרונות, הפועל כפ"ס תארח הערב (ראשון) ב-20:00 את הפועל חדרה במטרה לצאת לפגרה בטעם טוב ולברוח מעט מהתחתית (כרגע קבוצתו של אופיר חיים רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום) אליה היא התדרדרה בעקבות תוצאות השבת, אך תיאלץ לעשות זאת בנסיבות לא אופטימליות. 

לאחר פציעתם של סודיק אטנדה, אביב סולומון ובן מיזן, גם המגן הימני טום שלח (כאבים במפשעה) והקשר לירוי צעירי (רגישות בשריר האחורי) לא יתלבשו למשחק ולמעשה לא פחות מארבעה שחקני הרכב לא יעמדו לרשותו של המאמן אופיר חיים.

"זה לא מצב אופטימלי ולא הכנה רגילה, אבל דווקא ממשחקים כאלה אפשר להרוויח. אנחנו פוגשים יריבה מסוכנת, אבל זה המשחקים שאנחנו יכולים להביא בהם נקודות. אנחנו לא נלחצים מהמצב בטבלה כי לא חשבנו שנברח מהתחתית בשלב כזה".


אופיר חיים. התחתית מתקרבת (דני מרון) 

הבשורה מהאימון המסכם מגיעה מכיוונו של ריצ'רד ורנאס, שצפוי לקבל היום ככל הנראה את ההזדמנות האחרונה שלו, כאשר הוא צפוי לפתוח בהרכב במקומו של צעירי, מה שיסיט את אדריאן רוצ'ט לעמדה אחורית יותר, לצידו של גרשון קופי שישוב מהרחקה. למרות זאת, גם יהב אפריאט נמצא עדיין בתמונת ההרכב.

בחלק האחורי, ג'ניה ברקמן ימלא את מקומו של אוטנדה הפצוע, כאשר נירן רוטשטיין יפתח בצד השמאלי של חוליית ההגנה. מי שיצטרך להיזהר מחר מצבירת כרטיס צהוב חמישי שיגרום לו להיעדר מהמשחק מול הפועל ב"ש לאחר הפגרה הוא הקשר בובקר טראורה.


שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. רוצים לעצור את רצף ההפסדים (דני מרון)

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, ג'ניה ברקמן, טל מכלוף, נירן רוטשטיין, גרשון קופי, אדריאן רוצ'ט, עומר פדידה, ריצ'רד ורנאס (יהב אפריאט), בובקר טראורה ובנג'מין קוקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי