קונטה בפוסט: "אנחנו לא קופים. אם ההתאחדות לא תטפל, סיימתי עם הכדורגל"

אנטואן קונטה, צ'רון שרי
אנטואן קונטה, צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

לאחר המהומות בסמי עופר, מגן בית"ר ירושלים הגיב לקריאות הגזעניות שספג: "זו לא הפעם הראשונה, מבחינתי זה עבר את הקו האדום. עצוב שאנשים באים לאצטדיון כדי לעשות את זה"

(גודל טקסט)

מהומה גדולה פרצה הערב (שני) בין הכוחות הביטחון לבין אוהדי בית"ר ירושלים, שהדליקו אבוקות בדקה ה-15 במהלך המשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר. אחרי שספג שריקות בוז צורמות במהלך משחק השלום שנערך באותו אצטדיון, יוסי בניון, המנהל המקצועי של הקבוצה מהבירה, זכה לתמיכה אדירה מהקהל בצהוב-שחור שקרא בשמו ואף הניף שלט עליו נכתב "יוסי בניון – בית"ר זה הבית!".

אירוע מכוער נוסף נרשם בדקה ה-33, כאשר אנטואן קונטה מבית"ר ירושלים טען כי חלק מאוהדי מכבי חיפה נהמו וירקו לעברו. המגן הנסער, שניגש לשופט וניסה לגרום להפסקת המשחק, נרגע רק לאחר מספר דקות במהלכן צ'רון שרי ושחקנים נוספים משתי הקבוצות שוחחו איתו. לאחר מכן, כל נגיעה של הצרפתי בכדור לוותה בשריקות בוז צורמות על ידי הקהל המקומי.

נסער מקריאות האוהדים. אנטואן קונטה (מאור אלקסלסי)

אבוקה ביציע אוהדי בית"ר ירושלים (מאור אלקסלסי)

לאחר המשחק, קונטה הגיב לאירועים בפוסט נחרץ ברשתות החברתיות: "יש לי הרגשה שזה הפך להיות חלק מהמשחק לשמוע קריאות גזעניות נגד שחקנים עם צבע עור שונה. אנחנו לא חיות ולא קופים. זה באמת עצוב שב2019 אנשים מגיעים לאצטדיון כדי לעשות את זה. זו לא הפעם הראשונה שעושים לי את זה בישראל, אבל זו הפעם שעברה מבחינתי את הקו האדום. אני מקווה מאוד שהמנהלת וההתאחדות יטפלו בזה בחומרה, כי אם זה לא יקרה, אני את דרכי בכדורגל הישראלי, סיימתי".

מכבי חיפה הגיבה לאירועים ובהודעת המועדון נכתב: "בהמשך לטענות בית"ר ירושלים ושחקנה אנטואן קונטה, מבדיקה ראשונית שערכנו בסיום המשחק, עם שחקני קבוצתנו שהיו בסמוך, צוות השיפוט והמשקיף, לא נשמעו הערות בעלות אופי גזעני מצד אוהדי מכבי חיפה. אנו מציעים להמתין לדו"ח השיפוט וגרסת הקוון שהיה בסמוך, באם אכן היו קריאות שכאלו כמובן שנגנה אותן. עד אז, אנו דורשים שלא להטיל דופי באוהדי מכבי חיפה הידועים כסובלניים לאחר ולזרים. בכל מקרה צר לנו שזו תחושתו של השחקן ותמיד נדאג לקבלו וכל שחקן זר בכבוד כפי שהיה בעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי