במכבי חיפה בטוחים: "יש כאן אופי לאליפות". מחמאות לבלבול

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים, הירוקים יוצאים לפגרה באמונה שהעונה הזו עשויה להסתיים בחגיגות בחוף דדו. המאמן זכה לראשונה לתשואות מצד הקהל, בקבוצה מרוצים גם מארד, חזיזה ולביא. מנחם יהיה כשיר לנבחרת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מאמנים רבים עברו במכבי חיפה בשנים האחרונות ולכולם מכנה משותף אחד – כבר בחודש נובמבר העונה נגמרה מבחינת הקבוצה שלהם. אבל אחרי הניצחון 1:3 אתמול (ראשון) על בית"ר ירושלים, הירוקים יוצאים לפגרת הנבחרות והשזרוע גאים ובעיקר חזק במאבק האליפות.

במשך דקות ארוכות חגגו שחקני מכבי חיפה את הניצחון, שהתרחש לראשונה לעיני אצטדיון סמי עופר מלא עד אפס מקום. כמעט כל 27,000 האוהדים הירוקים נותרו ביציעים ולעומת מה שהיה עד כה, גם קראו בשמו של מרקו בלבול. המאמן אמנם ירד עם שריקת הסיום לחדר ההלבשה, אבל לאחר מכן יצא אל האוהדים. גם במועדון ציינו את בלבול כמנצח העיקרי של הערב ואמרו: "הוא פשוט ניצח את המשחק. הוא לא השתגע אחרי המחצית הראשונה והפיגור, ידע לעשות את השינויים המתאימים והפתיע עם החילופים של רז מאיר ומקסים פלקושצ'נקו, שהסתברו כבינגו".

מעבר לכך, גם הפעם, כמו במשחקים האחרונים, שאר שחקני הספסל וביניהם גיא חיימוב, מוחמד עוואד וירדן שועה, נשארו וחגגו עם חבריהם על כר הדשא למרות שכלל לא שותפו במשחק. גם השחקנים זכו למחמאות וביניהם עופרי ארד שהציל שער מרגלי שלומי אזולאי והקפטן נטע לביא שהתקשה מול מרכז השדה המצוין של הירושלמים, אבל השתפר משמעותית במחצית השנייה. גם הקשר דולב חזיזה זכה למחמאות על השיפור ביכולת שלו במחצית השנייה ועל כיבוש השער שהוביל למהפך.


מרקו בלבול. המנצח העיקרי של הערב (מאור אלקסלסי)

"יש כאן אופי של ווינרים שרצים לאליפות. קבוצה שחוזרת מפיגור שבוע שני ברציפות מראה על בסיס חזק", אמרו בחיפה. למרות זאת, בלבול עצמו לא היה מרוצה ממשחק ההגנה במחצית הראשונה ואמר לשחקניו: "אסור לנו לתת להם התקפות מעבר קלות. אם נדע לעצור את זה, גם נכבוש בצד השני"".

מי שיצא במהלך המחצית השנייה בגלל פציעה הוא המגן סאן מנחם, שספג מכה חזקה והיה חשש כי לא יהיה כשיר למשחקי הנבחרת, אבל בשעה מאוחרת התברר כי לא מדובר בפציעה חמורה ומנחם צפוי להתייצב לאימונים תחת אנדי הרצוג.

בתוך כך, הבוקר הודיעה המשטרה כי בסך הכל עוכבו תשעה אוהדים לחקירה בחשד לעבירות ספסרות, התפרעות ועצרה שניים נוספים בגין החזקת אבוקות. תשעה מהם שוחררו בתנאי הרחקה ושני העצורים, בני 20 מבני ברק ומכרמיאל, יובאו היום אל בית משפט השלום בחיפה בבקשה להרחיקם בתנאים מחמירים מהמגרשים.


יכולים לרוץ לאליפות? שחקני מכבי חיפה חוגגים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי