ורנאס צפוי לעזוב, בכפ"ס דואגים: "אנחנו במומנטום שלילי"

ריצ'ארד ורנאס
ריצ'ארד ורנאס | אודי ציטיאט

עוד משחק ללא ניצחון לעולה החדשה: "טוב שזה קרה לפני הפגרה". ההונגרי המאכזב ייחתך, מאמצים להכשיר את אטנדה וסולומון לאשדוד. ישראלי, שזכה למחמאות: "תמיד חשבתי שאני מתאים לליגת העל, מאמנים אחרים פחות"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל כפר סבא לאחר תוצאת התיקו המאופסת אתמול (ראשון) מול הפועל חדרה. מצד אחד, הקבוצה של אופיר חיים הציגה אולי את משחקה הרע ביותר העונה במסגרת הליגה, מה שהותיר סיבות לדאגה למאמן אופיר חיים, אך מצד שני, בקבוצה התנחמו מהעובדה שגם במשחק כזה הצליחו לצאת עם נקודה.

מי שזכה למחמאות רבות היה השוער איתמר ישראלי, שתסכל פעם אחר פעם את רועי זיקרי ואת שחקני ההתקפה של היריבה וסידר במו ידיו את הנקודה: "תמיד האמנתי בעצמי וחשבתי שאני ראוי לליגת העל. מאמנים אחרים פחות חשבו ככה. אני שמח שהגיעה הפועל כפ"ס והאמינה בי ובמיוחד אופיר ששם עליי את כל הביצים".


על מצב הקבוצ
ה: "עוד מוקדם לסכם. עוד לא עובד לי שום דבר. אנחנו לא בצמרת ולא משיגים את המטרות אבל זה יגיע. ההפסדים נגד הגדולות היו כואבים ולא הפסדים מגעילים שמרסקים מנטלית. אני שמח שהתאוששנו מזה. זה אומנם לא משחק שהוא נעים לעין אבל נצטרך לדעת גם ממצבים כאלה. חשש מהתחתית? יש הרבה נקודות בקופה. נצא לפגרה ונעבוד בה קשה. אני בטוח שננצח עוד הרבה".


ישראלי. "אופיר שם עליי את כל הביצים" (אודי ציטיאט)

"אנחנו במומנטום שלילי" הודו שחקנים במועדון. "חדרה הייתה צריכה לנצח אותנו אתמול לפחות בהפרש של שני שערים". מנגד, גורמים אחרים בקבוצה, מקווים שהמשחק אתמול לא משקף את המשך הדרך: "טוב שזה קרה עכשיו לפני הפגרה. המשחק הזה לא מעיד על הכלל אצלנו כי הצגנו יכולת טובה עד עכשיו. החיסרון של סודיק ואביב סולומון מאוד משמעותי וראו את זה אתמול כי הם מסדרים את כל משחק ההגנה". כעת, בקבוצה מקווים כי השניים יהיו כשירים למשחק לאחר הפגרה מול מ.ס אשדוד, אך נכון לרגע זה הבלם עדיין סובל מכאבים וקיימות ספקות לגביו שיתופו.

מי ששוב אכזב אמש הוא הקשר ההונגרי ריצ'ארד ורנאס, שקיבל את הצ'אנס לפתוח בהרכב, אך שוב לא סיפק את הסחורה ואכזב במחצית: "זה לא הוגן להפיל עליו הכל, גם כי הוא לא שיחק הרבה זמן. מצד שני הוא נתן שבוע אימונים טוב והגיעה לו ההזדמנות. בפועל? הוא לא סיפק את הסחורה". למרות שהקבוצה עוד לא החלה להיערך רשמית לחודש ינואר, הקשר לא צפוי להמשיך. בנוסף הועברה ביקורת גם על הקשר גרשון קופי, שבקבוצה מעידים על ירידה ביכולת שלו במשחקים האחרונים.

להבדיל, מי שזוכה לגיבוי הוא החלוץ בנג'מין קוקו, ששוב לא כבש אתמול והציג יכולת לא משכנעת: "אצל חלוץ זה בעיקר ביטחון. לא הולך לו ורואים שהוא מאוד מתוסכל מזה. צריך לעשות איתו המון שיחות אישיות כדי להרים אותו". גם טריקו גטאון, שנכנס כמחליף, זכה למחמאות.


קופי. גם הוא רשם מאכזב משחק נוסף (אודי ציטיאט)

"משחק לא טוב שלנו. לוקחים נקודה וממשיכים קדימה וזה מה שיש להגיד" סיכם הבלם טל מכלוף. "לא הגענו למספיק מצבים ונצטרך לשפר את זה".


על היכולת המאכזבת: "
אין הסבר. כולם יודעים שהיכולת לא מספיק טובה.מצד שני במשחקים שהצגנו יכולת טובה חזרנו הביתה בלי נקודות ומבואסים. זו חצי הכוס המלאה-שלקחנו נקודה. חוץ מזה אין דברים טובים לקחת".


התקופה הרעה:
"כפ"ס ידעה מתחילת העונה שהעונה לא תהיה חלקה ואנחנו לא ננצח כל הזמן. יש תקופות שהדברים הולכים יותר קשה ונחפש איך להרים את עצמנו ולהביא נקודות. לחץ? אני לא מרגיש. הייתי במצבים הרבה יותר קשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי