שחקן במכבי חיפה: "חבל ששועה תמיד חופר לעצמו בור חדש"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

השחקנים בקבוצה לא אהבו את העיתוי לשיחה עם בלבול, רגע לאחר הניצחון נגד בית"ר ירושלים. במועדון לא מתרגשים והבהירו: "הוא לא ישוחרר, אלא אם תגיע הצעה סופר מפתה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה קיוו לצאת לפגרה בתחושה טובה לאחר הניצחון המרשים על בית"ר ירושלים בסמי עופר, אבל במועדון כעת מתעסקים סביב עתידו של ירדן שועה, אשר שוחח אתמול (שני) עם המאמן מרקו בלבול ודרש הבהרות בנוגע למעמדו ואף הסביר כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה.

בלבול עצמו הסביר לחלוץ כי השחרור אינו עומד על הפרק ואם שועה אכן רוצה לחזור להרכב, הוא יצטרך להוכיח כי מקומו ב-11 באימונים בלבד. במועדון הירוק משדרים התייחסות אמפתית לנושא ואף ציינו: "אין כל כוונה לשחרר את שועה כי מדובר בכישרון גדול שעוד יוכיח את עצמו בחיפה ושחר עצמו מאמין באופן אישי".

מצד שני היו כאלה גם שהבהירו בצורה חד משמעית: "מי שלא רוצה להיות כאן לא יישאר, אבל זה יקרה רק אם תגיע הצעה סופר מפתה". גם בקרב השחקנים הופתעו מדבריו של החלוץ לבלבול, במיוחד לאחר הניצחון בסמי עופר, כאשר היה בין המובילים בחגיגות מול הקהל הירוק: "קצת לא ברור למה שועה בחר להגיד את הדברים האלה לבלבול עכשיו. חבל שהוא תמיד חופר לעצמו בור חדש" אמר אחד השחקנים. בסביבתו של החלוץ ציינו כי בשלב זה אין לשחקן כל הצעה ממועדון אחר וכלל אין כל כוונה לעזוב את המועדון הירוק כאשר בכלל מועד ההעברות ייפתח רק בעוד חודשיים.


"תמיד חופר לעצמו בור חדש". ירדן שועה (אודי ציטיאט)

מעבר לסאגה סביב עתידו של ירדן שועה, במועדון זועמים סביב הסערה שקמה סביב הטענות של אנשי בית"ר ירושלים לנהמות הגזעניות מצד חלק אוהדי מכבי חיפה לכיוונו של אנטואן קונטה. כזכור אתמול תקפו את אוהדי מכבי חיפה, גם בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ושרת הספורט מירי רגב ובשעות אחר הצהריים, הגיעה גם התשובה של בעלי מכבי חיפה יעקב שחר שטען כי ההצהרה של רגב הייתה פופוליסטית.

הבוקר, במועדון בחנו שוב את דו"ח השופט בו צוין: "ברצוני לציין כי אני ועוזר השופט שהיה במקום (מתי יעקובוב) לא שמענו קריאות חריגות מכיוון הקהל". בחיפה מסרו הבוקר: "מבחינתנו זה סוף הסיפור. אם היו קריאות גזעניות מצד קהל אוהדינו אכן היינו מגנים בחומרה".


"מבחינתנו זה סוף הסיפור". בחיפה מגיבים על סאגת קונטה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי